Integrisoft vă oferă soluții personalizate pentru generarea automată a deciziilor de impunere și a înștiințărilor anuale, conform prevederilor legii 207/2015.
Integrisoft Solutions vine în întâmpinarea clienților care au implementat Avansis.Taxe cu o soluție ce aduce multiple beneficii financiare și care vizează reducerea considerabilă a efortului intern din departamentul de Taxe și Impozite în procesul de emitere înștiințări și decizii de impunere. Scopul nostru este să simplificăm procesul de creare și transmitere al documentelor pentru fiecare contribuabil în parte. Este vorba despre emiterea automată a deciziilor conform modelului ITL, înștiințarea de plată și scrisoarea primarului, toate integrate într-un proces fluid și optimizat.
În baza noastră de date, constatăm un număr semnificativ de contribuabili restanțieri. Știați că vă putem oferi asistență privind emiterea directă a acestor înștiințări din modulul Avansis.Taxe? De asemenea, la alegerea dumneavoastră, acestea pot fi generate de către echipa Integrisoft. Se interoghează întreaga baza de date, apoi se aplică criteriile de emitere stabilite de UAT. Fișierele pentru tipar sunt generate astfel încât la final să fie pus la dispoziție un singur fișier gata de printat și distribuit. Acest fișier conține pe fiecare rol în parte înștiințarea de plată, decizia de impunere și decizia primarului.
In funcție de nevoi, pot fi achiziționate următoarele opțiuni:
- Personalizare șablon standard înștiințare
- Generare automată utilizatori și parole pentru servicii web: permite generarea automată și includerea în plic a utilizatorilor și parolelor de acces pentru fiecare contribuabil – cu menționarea link-ului la care pot fi accesate informațiile. Acestea vor putea fi utilizate imediat pentru conectarea la sistemul integrat al primăriei și la serviciile electronice oferite de aceasta.
- Oferim posibilitatea creării unei pagini pe website-ul instituției, unde contribuabilii pot accesa pe bază de ID si parolă informații legate de rol, situația fiscală, documente depuse la registratură, dar și decizii de impunere, somații, înștiințări.
- Servicii complete de printare, implicuire și expediere cu confirmare de primire. Configurăm direct în baza de date Avansis.Taxe confirmările de primire pentru un control mai eficient.
Beneficiați de oferta noastră exclusivă! Oferta promoțională este valabilă până la data de 20.03.2024
Automatizarea procesului de emitere înștiințări și decizii se traduce în următoarele beneficii
- Creșterea gradului de încasare
- Evitarea sancțiunilor Curții de Conturi.
- Reducerea efortului și costurilor: automatizarea operațiunilor va duce la o eficiență sporită și, implicit, la minimizarea costurilor asociate cu procesul de emitere decizii/înștiințări.
- Economii semnificative de până la 4 RON/plic, dacă veți opta pentru oferta Integrisoft! Vă reamintim că oferta promoțională este valabilă până la data de 20.03.2024.
- Eficientizarea activităților și creșterea satisfacției contribuabililor
Optați pentru eficiență și economii semnificative cu serviciile noastre de emitere automată a înștiințărilor și deciziilor anuale conform legii 207/2015. Contactați-ne pentru a descoperi cum putem optimiza procesele departamentului de taxe și impozite în mod sustenabil și profitabil.
Avem soluția potrivită pentru o administrare eficientă și transparentă a taxelor și impozitelor în 2024! Solicitați o ofertă pentru emiterea deciziilor și înștiințărilor și veți fi contactați de îndată de un consultant Integrisoft!