Matei Voievod 55, Sector 2, București
office@integrisoft.ro
+40-21-250.87.50

Avansis.taxe si impozite

Integrisoft > Services > CORE > Avansis.taxe si impozite

Avansis.taxe si impozite

Cea mai utilizată soluție pentru asistența desfășurării activității de management a veniturilor

Asigură acoperirea activităților de constatare, impunere, încasare, executare silită și control a impozitelor, taxelor locale și a tuturor tipurilor de venituri (contracte, chirii, ANL, etc).

Soluția de taxe este matură, însumând o experiență de lucru de peste 12 ani în cele mai solicitante condiții, ales de către 1/3 din municipiile reședințe de județ din România, gestionând obligații de peste 8 MLD RON/an. Soluția se diferențiază de sisteme similare prin mecanismul de gestiune a informației cu ajutorul rolului nominal unic – o persoană (CNP) este referită în mod unic în sistem împreună cu toate propietățile sale.

implementat in 1/3 din Municipii
Milioane
Roluri gestionate
+
Instituții
Milion
Operații zilnice efectuate
MLD RON
Volum gestionat obligații de plată
+
Utilizatori activi

Funcționalități

Avansis.taxe și impozite acopera complet activitatea de constatare, impunere, incasare, executare silita si control a impozitelor si taxelor locale si a altor venituri

  • Posibilitatea de a unifica roluri apartinand aceluiasi contribuabil in vederea obtinerii rolului nominal unic si a posibilitatii de integrare cu sistemele nationale si locale la nivel de persoana (valabil inclusiv pentru ghiseul.ro, ANAF, BEJ, etc)
  • Posibilitatea de inscriere a intregului imobil (cladiri + terenuri) in aceeasi matricola si evidentiere a proprietatilor imobiliare conform legii, in acelasi imobil
  • Posibilitatea de vizualizare a istoricului proprietarilor unui bun (cladire, teren, auto, etc)
  • Afisare modalitate calcul impozite in procesele verbale de impunere, asigurand afisarea transparenta a componentelor impozitului, clar si concis
  • Posibilitatea transferului de proprietati intre contribuabili, fara a necesita reintroducerea datelor bunului impozabil
  • Multiple variante de emitere la nivel de rol a deciziilor de impunere (pe matricola, pentru toate matricolele de un anumit tip, pentru tot rolul), a situatiilor fiscale (pe documente, pe debite, pe ani fiscali, la diferite niveluri de detaliu)
  • Posibilitatea emiterii raportului privind achizitii/vanzari de mijloace de transport (REMTII)
  • Situatia fiscala a unui rol pentru orice data din trecut, indiferent de operatiunile efectuate anterior
  • Evidenta contractelor comerciale (chirii, concesiuni, redevente, etc), in lei si valuta, cu posibilitatea definirii unor termene de plata, majorari, dobanzi specifice, dupa cum este mentionat in fiecare contract in parte
  • Calculator de dobanzi si penalitati pentru o anumita suma si perioada, care poate fi consultat oricand de utilizator
  • Posibilitatea de inscriere a incasarilor (inclusiv amenzi) de la cetateni fara domiciliul in localitate, fara a necesita inscrierea rolului si cu retinerea datelor de identificare (nume, CNP), fara a calcula sold privind acesti contribuabili
  • Generarea automata de documente de virament catre amenzi in cazul incasarii altor obligatii prin ordin de plata, in cazul in care exista amenzi neplatite la rol
  • Posibilitatea inscrierii de operatiuni financiare la nivel de institutie, care nu produc efect la un anumit rol
  • Gestionarea monetarului la casierie
  • Emiterea automata de titluri executorii si somatii, pentru unul sau mai multi contribuabili, dupa diferite criterii legate de adresa, tip persoana, stadiu si vechime executare, etc
  • Somarea automata doar a sumelor care nu au fost deja supuse executarii
  • Rapoarte de incasari din executarea silita
  • Posibilitatea emiterii unei popriri pentru mai multe somatii si a tiparirii popririi pentru mai multe institutii

Marcarea automata a inscrisurilor de executare silita ca inactive in urma incasarii sau a altor operatiuni care fac ca acel inscris sa devina inactiv

  • Posibilitatea generarii automate si a inregistrarii foilor de varsamant, pentru operarea completa a informatiilor privind gestionarea numerarului, cu reflectarea corecta in contabilitate a operatiilor
  • Restituirea sumelor din incasarile fara debit, inclusiv din anii anteriori, cu marcarea operatiunii
  • Restrictionarea efectuarii de viramente ulterioare daca s-a virat deja suma dintr-un document de incasare
  • Generarea automata a informatiilor contabile rezultate din operatiunile fiscale
  • Calcularea automata a diferentelor de curs valutar (optional)
  • Balanta fiscala, care reuneste toate operatiunile de debitare, incasare, virament, cu rol sau fara rol, cu debit sau fara debit (optional)

Aflați mai multe despre modulul opțional pentru gestiunea contabilității veniturilor

  • Posibilitatea incarcarii formatului electronic al documentelor la nivel de rol (ex: CI) si matricola (ex: contracte vanzare/cumparare, schite, cadastru, etc)
  • Permite plata prin Ghiseul.ro – Sistemul National Electronic de Plati
  • Exporta automat declaratia P2000 pentru ANAF / Patrimven
  • Import/export date ANAF pentru declaratia F2201, privind obtinerea de informatii in legatura cu contribuabilii, in vederea executarii silite a acestora
  • Exporta date pentru comunicarea online cu DRPCIV
  • Permite oferirea catre contribuabili de servicii online privind depunerea/obtinerea de declaratii/decizii, obtinerea de certificate fiscale
  • Modul de import automat al extraselor de trezorerie (semestrul 2, 2019)
  • Modul de calcul si evidenta a contractelor de vanzare si de inchiriere locuinte ANL
  • Raportarea automata a sumelor care trebuie virate catre ANL
  • Calcul automat al scadentarelor de plata in cazul vanzarilor ANL
  • Posibilitatea consultarii online de catre birourile executorii judecatoresti de informatii privind contribuabilii urmariti, evitand astfel aglomerarea de lucrari la inspectorii unitatii administrative si asigurand un serviciu rapid si calitativ catre BEJ; accesul se face pe baza de semnatura digitala
  • Oferirea de servicii personalizate si automatizate de emitere decizii, titluri executorii, somatii, scrisoare primar, acoperind complet ciclul de emitere, tiparire, implicuire, expediere, confirmare de primire, introducere in program a confirmarilor de primire aferente

Avantaje

  • Acopera activitatea de constatare, impunere, incasare, executare silita si control a impozitelor si taxelor locale si a altor venituri;
  • Este un sistem matur, cu o experienta de lucru de peste 15 ani in cele mai solicitante conditii, ales de catre 25% din resedintele de judet din Romania, gestionand peste 8.000.000.000 RON/an;
  • Ofera facilitatea de rol nominal unic – o persoana (CNP) sa fie corect declarata si unica in sistem, sa i se vada toate proprietatile si unde sunt exact, rezultand o baza de date “curata” de persoane, esentiala pentru conectarea cu alte sisteme;
  • Va ajuta sa obtineti performanta maxima prin viteza, fiabilitate, automatizare operatiuni si gama cea mai completa de facilitati;
  • Puteti corela toate informatiile privind veniturile intr-un singur sistem: taxe, contracte, piete, ANL, cote defalcate, etc.
  • Capacitatea de colaborare cu alte departamente/institutii, prin facilitati deosebite de integrare cu alte sisteme (registru agricol, harta, contabilitate venituri, asistenta sociala, DM, etc).
  • Va da control asupra operatiilor si utilizatorilor;
  • Minimizati costurile cu infrastructura si administrarea;
  • Ofera usurinta in utilizare, operatii automate, cautare facila dupa orice informatie;
  • Va ajuta sa respecti legislatia, in special privind calculul obligatiilor, executarea silita, insolventa;
  • Este sustinut de o echipa premium pentru serviciile de suport tehnic;
  • Creste securitatea datelor, oferind un control amanuntit asupra operatiilor efectuate;
  • Rapoarte multiple, analitice si sintetice, cu componenta grafica, pentru decizii in timp real;
  • Exporta date pentru ANAF (optional).
  • Permite plata prin ro – Sistemul National Electronic de Plati (optional).

avansis. contabilitate - venituri legătura ta directă între taxe și contabilitate

Solduri dinamice? nici o problemă ...

Provocarea realizării modulul de contabilitatea veniturilor, a fost în a cuprinde și rezolva toate operațiile care au efect direct sau indirect în contabilitate și de a insera legături care fac posibile aceste operațiuni în fluxul de lucru al modulului principal, fluxul de lucru din taxe și impozite.

Referințe

Avansis.taxe și impozite este implementata in peste 180 de instituții,  precum: precum Sector 1, Sector 3, Sector 5, Sector 6 Bucuresti, Focsani, Bacau, Calarasi, Alexandria, Deva, Drobeta Turnu-Severin, Campina, etc.

Beneficii

Performanță și fiabilitate

Avansis.taxe și impozite este construit pe platforma Avansis – rod al activității de cercetare – dezvoltare inițiată în 2005 în cadrul Integrisoft Solutions ca răspuns la nevoia administrației publice de un software capabil să lucreze cu volume mari de date rapid, să fie stabil și în același timp flexibil pentru a acoperi o gamă largă de nevoi păstrând un cost de întreținere scăzut.

Rezultatul acestui efort se poate evalua chiar în București , unde 4 din 6 primării de sector au baze de date care depășesc 400.000 de roluri și nu își permit incidente care le-ar compromite imaginea în fața contribuabilului. Ei au început să folosească soluția de peste 5 ani – vă puteți imagina condiții mai dure pentru testat o soluție software de management al veniturilor?

Ușurarea activităților uzuale

AvanTax reduce efortul de raportare, oferind cumulat pe toate secțiunile mai mult de 400 de rapoarte predefinite. Rapoartele atipice, ad-hoc, le puteți asambla folosind generatorul de rapoarte gratuit sau facilitatea de căutare și sortare multicriteriu, sau puteți apela la echipa de suport tehnic dedicat pentru nevoi mai complexe. Foarte important pentru timpul dvs., funcțiile sistemului care pot fi efectuate „în bloc” conțin opțiuni pentru realizarea automată a operațiunilor , folosind seturi de date și oferind criteriile și parametrii necesari (ex: emitere automată somații, calcul automat solduri, încasări executare/popriri, etc.).

Colaborare mai bună

AvanTax este una din componentele sistemul integrat Avansis, iar câteva avantaje oferite de existența în cadrul instituției a mai multor componente din acest sistem sunt următoarele:

  • AvanTax poate sincroniza datele legate de nomenclatura stradală cu aplicația colegilor de la urbanism, rezolvând diferențele în denumirile străzilor sau identificând numerele administrative nedeclarate la impozitare
  • Prin integrarea cu celelalte subsisteme puteți vizualiza într-un singur ecran toate informațiile despre o persoană
  • Puteți cumula toate veniturile (taxe, impozite, contracte, cote defalcate TVA, etc.) într-un singur sistem, apoi dintr-un singur click puteți corela situațiile de venituri cu cele din contabilitate
  • Colegii de la registrul agricol pot prelua terenurile din taxe, de asemenea se poate verifica corespondența cu suprafețele declarate la taxe
  • În contextul în care aveți instalată o soluție GIS , sau alegeți soluția GIS oferită de Integrisoft, AvanTax vă oferă posibilitatea de a vizualiza datele specifice pe o hartă digitală interactivă , aducând un aport important în activitatea de planificare a colectării veniturilor și fundamentarea deciziilor
Acces rapid facil intuitiv la informație

AvanTax oferă într-o interfață web intuitivă facilități de căutare folosind criterii multiple, sortare, prelucrare și alte facilități avansate de afișare a datelor. Căutările se pot efectua în orice ecran (ex: imobile, plăți), iar folosirea link-urilor și a altor funcții web ușurează mult navigarea către informații relaționate (ex: de la imobil/plată la rol, de la rol la auto, etc.). De asemenea puteți exportă aceste date în formatul dorit Word, PDF sau Exce l. Principiul nostru de a structura și standardiza cât mai bine meniurile și interfețele, le conferă acestora un aspect îngrijit și bine organizat, rezultând un mod de lucru facil, cu un timp de învățare redus .

Siguranță și securitate

Accesul securizat se bazează pe drepturile de acces în funcție de atribuțiile utilizatorului, atribuții care pot definite în mod flexibil în etapa de instalare dar și oricând ulterior. Toate operațiunile efectuate în aplicație și toate stările unui rol/materie impozabilă sunt reținute cu ajutorul unui mecanism complex de gestiune a istoricului . Avantajul acestui mecanism este că dvs. veți avea un control complet , putând vizualiza în orice moment stările anterioare ale unui rol/materiei impozabile, puteți depista și corecta o eroare indiferent de etapa în care a survenit.

Economie de costuri și timp, mobilitate

Soliția se instalează pe un server și accesul în aplicație se face de oriunde cu ajutorul unui browser web, această arhitectură având următoarele avantaje:

  • Merge la fel de bine și pe calculatoarele mai puțin performante, toți utilizatorii beneficiind de aceeași viteză de lucru întrucât prelucrările de date complexe se fac pe server
  • Adăugarea stațiilor noi nu mai presupune instalare și configurare, este suficientă conectarea în rețea
  •  Actualizările periodice ale aplicației nu sunt necesare decât pe server, astfel dvs. veți putea beneficia de ultimele versiuni ale aplicației fără a fi întrerupt din timpul de lucru
  • Defectarea stației de lucru nu mai este asociată cu pierderea datelor și reinstalarea aplicației, toate datele și personalizările dvs. fiind stocate pe server.
  • Accesul prin browser permite interacțiunea inclusiv de pe teren, de pe dispozitive mobile (laptop, PDA, tableta, etc.)
  • Contribuabilii pot plăti online și pot consulta datele personale securizat

Contactați-ne, spuneți-ne detalii despre ce servicii doriți să expuneți către public, aplicațiile software deja utilizate în instituția dvs. și vă vom transmite o propunere de proiect adaptată contextului și nevoilor dvs.