Integrisoft Solutions face parte din consorțiului Wallachia eHub în cadrul proiectului European WeH – European Digital Innovation Hub pentru dezvoltarea regiunilor din sudul României în procesul de inovare și transformare digitală. Proiectul are ca obiectiv armonizarea reciprocă a capacităților de a oferi servicii specializate sub formă de soluții digitale și de interoperabilitate aplicând tehnologii avansate precum AI, securitate cibernetică, robotică, mobilitate, tehnologii de localizare (GIS), modelare digitală în construcții (BIM), blockchain etc.
În acest scop, s-a format consorțiul Heveco, Integrisoft și Beia, cu dorința de a organiza evenimente dedicate soluțiilor digitale și de interoperabilitate. Road show-ul a debutat în 9 noiembrie la Primăria Blejoi cu evenimentul „Servicii integrate pentru autoritățile locale.” S-au prezentat soluții de digitalizare integrate dedicate comunităților din zonele urbane și rurale (Smart City & Smart Village), soluții inovatoare pentru a îmbunătăți viața locuitorilor, pentru eficientizarea actului administrativ și dezvoltarea mediului economic.
Ne dorim ca această retrospectivă a evenimentului să vă inspire, stimulându-vă curiozitatea și interesul pentru a participa la următoarea întâlnire programată pentru luna ianuarie. Este un prilej unic de a înțelege beneficiile transformării digitale în administrația publică, de a adresa întrebări și de a împărtăși bune practici care pot transforma comunitatea dumneavoastră locală. Imaginați-vă o zi în care aveți posibilitatea să interacționați cu acești profesioniști dedicați și să schimbați idei cu alți colegi interesați de inovație și progres!
Scopul evenimentului „Servicii integrate pentru autoritățile locale” a fost de a sublinia importanța adoptării tehnologiei special dezvoltată pentru sectorul public și necesitatea de a implementa soluțiile în cadrul unui sistem informatic integrat.
Avansis.Hartă GIS
Integrisoft a adus în prim-plan tehnologii moderne de cartografiere, analiză și vizualizare a datelor geospațiale în timp real. Avansis.Hartă GIS oferă suport pentru consultarea facilă, direct la nivelul hărții electronice, a datelor cartografice prin mecanisme de suprapunere spațială și instrumente de măsurare a distanțelor și suprafețelor. Datele sunt organizate în straturi, iar mecanismele de suprapunere spațială sunt asigurate prin intermediul controalelor de ascunderea/afișare prezente la nivelul fiecărui strat.
Avansis.Hartă GIS permite managementului (Primar, Viceprimar, Administrator public) și funcționarilor din primărie (Taxe, Urbanism, Patrimoniu etc.) consultarea facilă pe o hartă inteligentă a locației pentru imobile, respectiv a suprafeței, așa cum rezultă din cadastru acolo unde imobilul este cadastrat/există date legate de limita sa în baza de date GIS a proiectului.
Gama de servicii și soluții software de tip BDU (Bănci de Date Urbane) este concepută pentru furnizarea datelor către RENNS și RAN, dar și pentru informatizarea activității, propunând o bază de date actualizată pentru Cadastru, Urbanism și Registru Agricol. Vă invitam să citiți mai multe informații despre această gamă de produse pe pagina Avansis.BDU.
Transformarea Primăriei Călărași prin implementarea sistemului informatic integrat Avansis
Flavius Alexandru Fulga, șeful Serviciului de Achiziții și Informatică al Primăriei municipiului Călărași, a evidențiat importanța și beneficiile aduse de implementarea unui sistem informatic integrat în administrația publică locală. Flavius Fulga deține expertiza necesară pentru a vorbi despre sisteme informatice integrate în APL, experiența sa în transformarea Primăriei Călărași prin implementarea Avansis fiind un exemplu de bună practică.
Avansis este un sistem informatic integrat pentru administrația publică locală care oferă multiple module specializate și o bază de date unică. Platforma a fost implementată în Primăria Călărași și a adus beneficii atât instituției, cât și contribuabililor. Prin intermediul soluțiilor digitale, precum Avansis.Online, Avansis.Mobile sau Avansis.Portal, cetățenii pot accesa serviciile primăriei fără a fi nevoiți să se deplaseze la ghișeu, putând solicita eliberarea de documente, plăti taxe online sau face programări pentru audiențe. Componentele de tip back-office pentru eficientizarea activităților cuprind o serie de aplicații ce au ca scop creșterea calității actului administrativ pe termen lung, cum ar fi managementul proiectelor europene sau gestionarea parcărilor publice. Implementarea Avansis a adus beneficii semnificative, eliminând erorile umane și gestionând mai multe cereri într-un timp mult mai scurt, iar relația primărie-cetățean devine una interconectată, rapidă, eficientă și fără erori pentru ambele părți.
Conform feedback-ului primit, suntem încântați să vedem interesul crescut și dorința de a face parte din această transformare digitală. Următorul eveniment se va desfășura în luna ianuarie. Vă invităm să urmăriți și paginile noastre Facebook & Linkedin pentru a fi la curent cu noutățile.
Flavius Alexandru Fulga, șeful Serviciului de Achiziții și Informatică al Primăriei municipiului Călărași