Integrisoft Solutions vine în întâmpinarea clienților care au implementat Avansis.Taxe cu o soluție eficientă pentru automatizarea procesului de emitere înștiințări și decizii de impunere. Această soluție facilitează generarea și transmiterea documentelor către contribuabili, incluzând decizii de impunere, înștiințări de plată și scrisori din partea primarului, toate realizate automat, conform modelului ITL.
Pentru a sprijini gestionarea contribuabililor restanțieri, modulul permite interogarea bazei de date și aplicarea criteriilor stabilite de UAT, generând fișiere gata de tipărire, ce includ toate documentele necesare pentru fiecare contribuabil. La cerere, echipa Integrisoft poate prelua procesul de generare. Fișierele pentru tipar sunt generate astfel încât să rezulte un singur document unificat, gata de imprimare și distribuire. Acest fișier conține, pe fiecare rol în parte, înștiințarea de plată, decizia de impunere și decizia primarului.
Integrisoft vă oferă soluții personalizate pentru generarea automată a deciziilor de impunere și a înștiințărilor anuale, conform prevederilor legii 207/2015. Creșterea gradului de încasare poate fi semnificativ îmbunătățit prin automatizarea emiterii deciziilor și înștiințărilor. În contextul presiunilor tot mai mari din partea Curții de Conturi pentru respectarea termenelor și procedurilor legale, o astfel de soluție devine esențială pentru evitarea sancțiunilor.
In funcție de nevoi, pot fi achiziționate următoarele opțiuni:
- Personalizare șablon standard înștiințare
- Generare automată utilizatori și parole pentru servicii web:permite generarea automată și includerea în plic a utilizatorilor și parolelor de acces pentru fiecare contribuabil – cu menționarea link-ului la care pot fi accesate informațiile. Acestea vor putea fi utilizate imediat pentru conectarea la sistemul integrat al primăriei și la serviciile electronice oferite de aceasta.
- Oferim posibilitatea creării unei pagini pe website-ul instituției, unde contribuabilii pot accesa pe bază de ID si parolă informații legate de rol, situația fiscală, documente depuse la registratură, dar și decizii de impunere, somații, înștiințări.
- Servicii complete de printare, implicuire și expediere cu confirmare de primire.Configurăm direct în baza de date Avansis.Taxe confirmările de primire pentru un control mai eficient.
Automatizarea procesului de emitere înștiințări și decizii se traduce în următoarele beneficii:
- Creșterea gradului de încasare
- Evitarea sancțiunilor Curții de Conturi
- Reducerea efortului și costurilor: automatizarea operațiunilor va duce la o eficiență sporită și, implicit, la minimizarea costurilor asociate cu procesul de emitere decizii/înștiințări.
- Economii semnificative
- Eficientizarea activităților și creșterea satisfacției contribuabililor
Optați pentru eficiență și economii semnificative cu serviciile noastre de emitere automată a înștiințărilor și deciziilor anuale conform legii 207/2015. Solicitați o ofertă pentru emiterea deciziilor și înștiințărilor și veți fi contactați de îndată de un consultant Integrisoft!