Integrisoft Solutions vine în întâmpinarea clienților care au implementat Avansis.Taxe cu o soluție ce aduce multiple beneficii financiare și care vizează reducerea considerabilă a efortului intern din departamentul de Taxe și Impozite în procesul de emitere înștiințări și decizii de impunere. Scopul nostru este să simplificăm procesul de creare și transmitere al documentelor pentru fiecare contribuabil în parte. Este vorba despre emiterea automată a deciziilor conform modelului ITL, înștiințarea de plată și scrisoarea primarului, toate integrate într-un proces fluid și optimizat.
Beneficiile automatizării acestui proces reies și din recomandările primite de la clienții Integrisoft care au derulat cu succes campanii de emitere decizii și înștiințări.
Veress Ildikó, Director General – Direcția Economică
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe
În baza noastră de date, constatăm un număr semnificativ de contribuabili restanțieri. Știați că vă putem oferi asistență privind emiterea directă a acestor înștiințări din modulul Avansis.Taxe? De asemenea, la alegerea dumneavoastră, acestea pot fi generate de către echipa Integrisoft. Se interoghează întreaga baza de date, apoi se aplică criteriile de emitere stabilite de UAT. Fișierele pentru tipar sunt generate astfel încât la final să fie pus la dispoziție un singur fișier gata de printat și distribuit. Acest fișier conține pe fiecare rol în parte înștiințarea de plată, decizia de impunere și decizia primarului.
Integrisoft a demonstrat angajament și profesionalism în toate aspectele colaborării noastre. Apreciem calitatea serviciilor furnizate și le recomandăm instituțiilor care au în vedere eficientizarea proceselor administrative și creșterea gradului de încasare din emiterea de decizii de impunere și înștiințări de plată. Automatizarea operațiunilor a sporit eficiența și a redus costurile asociate.
Integrisoft a fost un partener de încredere pe întreaga durată a colaborării noastre, oferind suport constant și soluții adaptate nevoilor noastre specifice.”
Inspector Mihu Marian – Primăria Municipiului Focșani
În funcție de nevoi, pot fi achiziționate următoarele opțiuni:
- Personalizare șablon standard înștiințare
- Generare automată utilizatori și parole pentru servicii web:permite generarea automată și includerea în plic a utilizatorilor și parolelor de acces pentru fiecare contribuabil – cu menționarea link-ului la care pot fi accesate informațiile. Acestea vor putea fi utilizate imediat pentru conectarea la sistemul integrat al primăriei și la serviciile electronice oferite de aceasta.
- Oferim posibilitatea creării unei pagini pe website-ul instituției, unde contribuabilii pot accesa pe bază de ID si parolă informații legate de rol, situația fiscală, documente depuse la registratură, dar și decizii de impunere, somații, înștiințări.
- Servicii complete de printare, implicuire și expediere cu confirmare de primire. Configurăm direct în baza de date Avansis.Taxe confirmările de primire pentru un control mai eficient.
Beneficiați de oferta noastră exclusivă valabilă până la data de 20.03.2024! Creșteți gradul de încasare și evitați sancțiunile cu automatizarea procesului de emitere înștiințări și decizii de impunere.