Deciziile obligațiilor de plată accesorii se emit, de preferat înainte de începerea campaniilor de executare silită, pentru toți debitorii, cu excepția celor care înregistrează obligații fiscale care fac obiectul înlesnirilor la plată. Cum ar fi dacă acest proces ar putea fi automatizat, astfel încât funcționarii din departamentul de taxe să câștige timp, să reducă erorile și contestațiile în instanțe?
În acest context, Integrisoft vine în întâmpinarea primăriilor cu servicii și soluții eficiente, adaptate pentru a simplifica procedurile administrative, a asigura conformitatea legală și a îmbunătăți relația cu cetățenii. Iată cum soluția propusă poate optimiza modul în care gestionați obligațiile de plată accesorii și ce beneficii aduce.
De ce este important calculul corect al obligațiilor de plată accesorii?
Obligațiile accesorii sunt generate în cazul întârzierilor la plata taxelor și impozitelor. Acestea trebuie gestionate precis și rapid pentru a evita întârzieri și pentru a menține conformitatea cu legislația. Însă procesul nu este simplu, iar complexitatea acestuia crește proporțional cu numărul contribuabililor și cazurilor în care se aplică. Evidențierea lor într-o decizie de calcul a obligațiilor de plată accesorii, în cadrul procesului de executare silită, face ca întregul proces să fie conform legislativ și necontestabil în instanțele de judecată, venind, de asemenea, în corelare cu verificările din ultima perioadă ale auditorilor Curților de Conturi.
Oferta promoțională: calculați obligațiile de plată accesorii acum și beneficiați de 15% discount pentru emiterea deciziilor și înștiințărilor în 2025
Știm cât de mult contează să aveți o bază solidă pentru un calcul rapid și precis. Pentru a simplifica întregul proces, Integrisoft vine în întâmpinarea acestor nevoi cu servicii complete pentru emiterea în masă a deciziilor de calcul ale obligațiilor de plată accesorii. În plus, vă oferim o reducere de 15% pentru serviciile de emitere decizii și înștiințări la începutul anului 2025.
Alegând acest pachet promoțional, obțineți mai mult decât un simplu discount – beneficiați de o soluție completă și de un partener de încredere. Oferta este valabilă pentru clienții care achiziționează serviciile de calcul accesorii până la data de 13 decembrie 2024. Astfel, veți avea la dispoziție toate resursele necesare pentru a intra în 2025 cu un plan financiar bine structurat.
Avantaje și beneficii
1. Automatizare și precizie
Calculul manual este o metodă consumatoare de timp și expusă erorilor. Cu ajutorul serviciilor Integrisoft, primăriile pot automatiza emiterea deciziilor privind calculul obligațiilor de plată accesorii, obținând rezultate rapide și precise. Automatizarea reduce riscul de erori umane și asigură conformitatea cu normele legale în vigoare.
2. Economii semnificative de timp și resurse
Automatizarea procesului de emitere a deciziilor privind calculul obligațiilor de plată accesorii se traduce în timp economisit și alocare eficientă de resurse.
3. Eficientizarea colectării și creșterea încasărilor
Cu o soluție de emitere bine pusă la punct, primăriile pot să își eficientizeze colectarea taxelor și impozitelor. Calcularea promptă a obligațiilor accesorii și comunicarea rapidă a acestora către contribuabili reduce timpul de colectare și oferă cetățenilor informații clare și accesibile despre sumele de plată.
4. Crearea unui climat de încredere între administrație și cetățeni
Cetățenii apreciază transparența și promptitudinea în comunicarea sumelor datorate și a eventualelor accesorii. O soluție precisă de calcul oferă cetățenilor informații corecte și sigure, generând astfel încredere în instituțiile publice și consolidând relația dintre administrație și comunitate.
Cum puteți accesa această soluție?
Contactați echipa Integrisoft la adresa sales@integrisoft.ro pentru a solicita oferta personalizată.
Transformați gestionarea obligațiilor de plată accesorii într-un proces simplu si rapid, fără bătăi de cap 😉