Matei Voievod 55, Sector 2, București
office@integrisoft.ro
+40-21-250.87.50

avansis.contabilitate

SISTEM INTEGRAT FINANCIAR-CONTABIL MULTI-INSTITUTIE
Integrisoft > Services > CORE > Modul Principal > avansis.financiar-contabil

Avansis.contabilitate

Un ERP WEB multi-instituție pentru administrația publică

Avansis.contabilitate este un sistem integrat financiar contabil de tip ERP care permite gestionarea automata a datelor despre bugete, rectificari\reasezari\virari bugetare, ALOP, contabilitate pe activitate de baza si proiecte – fonduri europene (balante sintetice, analitice, balante pe proiecte, jurnale de achizitii si vanzari, declaratii fiscale 394 si 300 etc) , active fixe (corporale si necorporale), gestiune stocuri si obiecte de inventar, achizitii( facturi, bonuri fiscale, avize si proforme), vanzari din activitati economice si operatiuni financiar ( numerar si trezorerie).

AvanCont este construit avand la baza principiul „un document e introdus o singura data in sistem”, generandu-se simultan informatie financiara, de gestiune, manageriala si contabila. Din acelasi set de inregistrari se pot extrage astfel informatii specifice fiecarui departament in parte si orice utilizator autorizat poate vizualiza si analiza rapoarte cu privire la bugete, ALOP, furnizori, stocuri sau plati in timp real.

definire monografii contabile, configurare nomenclatoare, istoric operatii pe utilizator, administrare utilizatori si drepturi

management deschiderilor de credite pe capitol si titlu: deschidere, generare, tiparire, dispozitii, emitere cereri si note justificative

raportare si gestiune parametrizabila foi de parcurs, consum carburant, FAZ

Verificare automata a executie bugetare cu balanta ROREXEBUG

Permite obtinerea Centralizarii Darea de Seama si export automat in format lot.dbf

estionarea achizitiilor publice prin intocmirea programului de achizitii publice, stabilirea loturilor si a planului de achizitie si, derularea licitatiilor

raportarea, introducerea si managementul diverselor documente de intrare si inregistrarea in sistem a notelor contabile aferente acestora

evidenta drepturilor/ retinerilor/ contributiilor salariale

introducere active fixe, emiterea unor diverse rapoarte de evidenta analitica, generare note contabile aferente

Contabilitea este monitorizata pe ACTIVITATEA DE BAZA si pe PROIECTE, emitere declaratii, rapoarte standard si raportari financiare FOREXEBUG

management documente de iesire si inregistrarea in sistem a notelor contabile aferente

management-ul operatiilor de intrare si iesire din gestiune a produselor si a obiectelor de inventar

înregistrarea pe baza documentelor justificative a încasărilor si plaților de tip casa sau banca

efectuarea de operatiuni si emiterea de documente conform OMFP 1792/2002 actualizat

permite editarea previziunilor bugetare, listarea si exportul in lotul catre Finante a acestora, generarea automata a fisierul xml pentru FOREXEBUG

definire monografii contabile, configurare nomenclatoare, istoric operatii pe utilizator, administrare utilizatori si drepturi

management deschiderilor de credite pe capitol si titlu: deschidere, generare, tiparire, dispozitii, emitere cereri si note justificative

raportare si gestiune parametrizabila foi de parcurs, consum carburant, FAZ

Verificare automata a executie bugetare cu balanta ROREXEBUG

Permite obtinerea Centralizarii Darea de Seama si export automat in format lot.dbf

estionarea achizitiilor publice prin intocmirea programului de achizitii publice, stabilirea loturilor si a planului de achizitie si, derularea licitatiilor

raportarea, introducerea si managementul diverselor documente de intrare si inregistrarea in sistem a notelor contabile aferente acestora

evidenta drepturilor/ retinerilor/ contributiilor salariale

introducere active fixe, emiterea unor diverse rapoarte de evidenta analitica, generare note contabile aferente

Contabilitea este monitorizata pe ACTIVITATEA DE BAZA si pe PROIECTE, emitere declaratii, rapoarte standard si raportari financiare FOREXEBUG

management documente de iesire si inregistrarea in sistem a notelor contabile aferente

management-ul operatiilor de intrare si iesire din gestiune a produselor si a obiectelor de inventar

înregistrarea pe baza documentelor justificative a încasărilor si plaților de tip casa sau banca

efectuarea de operatiuni si emiterea de documente conform OMFP 1792/2002 actualizat

permite editarea previziunilor bugetare, listarea si exportul in lotul catre Finante a acestora, generarea automata a fisierul xml pentru FOREXEBUG

Avantaje

Avansis.contabilitate reduce efortul de raportare, oferind cumulat pe toate secțiunile mai mult de 150 de rapoarte predefinite. Rapoartele atipice, ad-hoc, le puteți asambla folosind generatorul de rapoarte gratuit sau facilitatea de căutare și sortare multicriteriu, sau puteți apela la echipa de suport tehnic dedicat pentru nevoi mai complexe. Foarte important pentru timpul dvs., funcțiile sistemului care pot fi efectuate „în bloc” conțin opțiuni pentru realizarea automată a operațiunilor, folosind seturi de date și oferind criteriile și parametrii necesari (ex: regenerarea notelor contabile pe o perioadă de timp).

Performanta și fiabilitate

Soluția oferă un set foarte puternic de facilități, precum interfață web, posibilitatea definirii și urmăririi de bugete pe proiecte (fonduri europene), stocarea formatului electronic al documentelor direct în sistem sau capacitatea de gestiune și centralizare instantanee a informațiilor în regim multi-instituție (ordonatori principali, secundari, terțiari)

Ușurarea activităților uzuale

Avansis.contabilitate reduce efortul de raportare, oferind cumulat pe toate secțiunile mai mult de 150 de rapoarte predefinite. Rapoartele atipice, ad-hoc, le puteți asambla folosind generatorul de rapoarte gratuit sau facilitatea de căutare și sortare multicriteriu, sau puteți apela la echipa de suport tehnic dedicat pentru nevoi mai complexe. Foarte important pentru timpul dvs., funcțiile sistemului care pot fi efectuate „în bloc” conțin opțiuni pentru realizarea automată a operațiunilor, folosind seturi de date și oferind criteriile și parametrii necesari (ex: regenerarea notelor contabile pe o perioadă de timp).

Acces rapid, intuitiv și facil la informație

AvanCont oferă într-o interfață web intuitivă facilități de căutare folosind criterii multiple, sortare, prelucrare și alte facilități avansate de afișare a datelor. Căutările se pot efectua în orice ecran (ex: Achiziții, Stocuri – Obiecte de inventar), iar folosirea link-urilor și a altor funcții web ușurează mult navigarea către informații relaționate. De asemenea puteți exporta aceste date în formatul dorit Word, PDF sau Excel. Principiul nostru de a structura și standardiza cât mai bine meniurile și interfețele, le conferă acestora un aspect îngrijit și bine organizat, rezultând un mod de lucru facil, cu un timp de învățare redus.

Colaborare mai buna

Avansis.contabilitate este una din componentele sistemul integrat Avansis, iar câteva avantaje oferite de existența în cadrul instituției a mai multor componente din acest sistem sunt următoarele: avansis.contabilitate poate prelua notele contabile aferente veniturilor înregistrare în aplicația de taxe și impozite (avansis.taxe si impozite). Puteți cumula toate veniturile (taxe, impozite, contracte, cote defalcate TVA, etc.) într-un singur sistem, apoi dintr-un singur click puteți corela situațiile de venituri cu cele din contabilitate Informațiile referitoare la activele fixe pot fi folosite direct în aplicația specifică și de către colegii de la avansis.gestiunea patrimoniului.

Economie de costuri și timp, mobilitate

ERP-ul se instalează pe un server și accesul în aplicație se face de oriunde cu ajutorul unui browser web, această arhitectură având următoarele avantaje:

  • merge la fel de bine și pe calculatoarele mai puțin performante, toți utilizatorii beneficiind de aceeași viteză de lucru întrucât prelucrările de date complexe se fac pe server
  • adăugarea stațiilor noi nu mai presupune instalare și configurare, este suficientă conectarea în rețea
  • actualizările periodice ale aplicației nu sunt necesare decât pe server, astfel toți utilizatorii putând beneficia concomitent de ultimele versiuni ale aplicației
  • defectarea stației de lucru nu mai este asociată cu pierderea datelor și reinstalarea aplicației, toate datele și personalizările dvs. fiind stocate pe server.
  • accesul prin browser permite interacțiunea inclusiv de pe teren, de pe dispozitive mobile (laptop, PDA, tableta, etc.)

De ce ati alege ERP-ul Integrisoft?

Avantaje Unice

  • asigură informații de calitate, consistente, corecte și complete în cadrul unei baze de date unice
  • evită  redundanța datelor și operațiunilor prin funcționalități de automatizare
  • acces în timp real la informații, punctual sau la nivel de rapoarte
  • flexibilitate și rapiditate în extragerea informațiilor de sinteză necesare managementului
  • posibilitate de personalizare eficientă și rapid aplicabilă
    accesul configurabil la date și informații, în funcție de drepturi și implicarea fiecăruia într-un anume flux de lucru
  • oferă posibilitatea definirii și urmăririi bugetelor aferente proiectelor pe fonduri europene
Siguranta în utilizare

Accesul securizat se bazează pe drepturile de acces în funcție de atribuțiile utilizatorului, atribuții care pot definite în mod flexibil în etapa de instalare dar și oricând ulterior. Toate operațiunile efectuate în aplicație sunt reținute cu ajutorul unui mecanism complex de gestiune a istoricului. Avantajul acestui mecanism este că dvs. veți avea un control complet și puteți depista și corecta o eroare indiferent de etapa în care a survenit.

Referinte

Versiuni ale solutiei au fost implementate in peste 150 de instituții, ordonatori principali, secundari sau terțiari precum: Ministerul Apelor si Padurilor, Primaria Calarasi, Primaria Sector 5, Primaria Voluntari, Primaria Odorheiu Secuiescu, Primaria Satu Mare, Primaria Botosani, CJ Constanta, DGASPC ILFOV, DSVSA Bihor, DAPPP Targoviste, Editura Academiei Romane si altii.