Avansis.Broker facilitează selectarea, încărcarea și transmiterea documentelor către o instituție/persoană juridică prin web-service direct în sistemul informatic al acesteia, cu aplicarea automată a sigiliului electronic, precum și recepționarea documentelor emise de o instituție/persoană juridică cu verificarea automată a sigiliului electronic.
Operaţiunile vor putea fi efectuate asupra unui document emis (adresă, certificat fiscal, decizie de impunere, certificat de urbanism, poprire, adeverinţă, confirmare de primire amendă) sau asupra unui document sau set de documente stocat de instituție (act de proprietate asociat unui bun impozabil, declaraţie contribuabil etc.)
Modulul premium Avansis.Broker poate asigura următoarele funcţionalităţi de integrare cu alte module ale sistemului informatic integrat Avansis:
- preluarea din back-office de nomenclatoare necesare pentru utilizarea aceloraşi coduri şi entităţi în gestionarea informaţiei: persoane, străzi, categorii de venit etc.
- facilități de registratură şi management de documente
- Avansis.Broker poate salva în modulul respectiv informaţii privind cererile venite de la alte instituţii în format electronic, alocând automat număr de înregistrare
- preluarea cererilor semnate digital care urmează a fi trimise către alte instituţii
- taxe și impozite
- Avansis.Broker poate recepţiona informaţiile privind documente emise (de exemplu: somaţii, titluri, decizii), debite, plăţi, executare silită, mijloace de transport și altele.
- salvarea de date şi documente provenite de la alte instituţii: confirmări de primire, mijloace de transport.