Soluția software pentru gestiunea documentelor și fluxurilor organizaționale este o soluție versatilă potrivită oricărui tip de instituție. Ea poate fi privită ca o soluție software de sine stătătoare, dar este de fapt mai mult decât atît, punând la dispoziția utilizatorilor o platforma de lucru colaborativă. Soluția, prin prisma arhitecturii flexibile, se poate integra și cu alte aplicații software existente în instituție.
Functionalitățile de registratură și arhivă electronică sunt necesare în realizarea unei infrastructuri software performante și ajută la creșterea eficienței. De asemenea, pentru organizarea activității conform standardelor de calitate se pot implementa fluxuri electronice și proceduri interne de lucru.
În funcție de cerințele și necesitățile instituției, se pot defini circuite prestabilite pentru documente sau se poate lăsa o flexibilitate mai mare utilizatorilor. În ambele cazuri soluția software propusă permite o comunicare mai rapidă între departamente sau în cadrul acestora și generează automat listele de lucrări în așteptare. Soluția software de management al fluxurilor și documentelor , îmbracă într-o interfață intuitivă toate facilitățile oferite, permițând adaptarea acesteia în funcție de organizarea internă și necesități prin intermediul unor mecanisme de securitate bazate pe drepturi individuale și de grup. De asemenea, aplicația pune la dispoziția managementului și utilizatorilor informații valoroase prin intermediul unui set bogat de rapoarte analitice și sintetice și a unor mecanisme de analiza de tip drill-down.