Matei Voievod 55, Sector 2, București
office@integrisoft.ro
+40-21-250.87.50

avansis.bdu.urbis

Integrisoft > Services > BDU > avansis.bdu.urbis

avansis.bdu.urbis

Soluția faciliteză gestionarea activității specifice departamentului de urbanism, acoperind evidența PUG / UTR, PUZ, PUD. Soluția permite de asemenea evidența CU, ACD, AE, AO cu emiterea rapoartelor statistice, centralizatoare.

Cu ajutorul secțiunii de gestiune a nomenclaturii stradale se facilitează gestiunea străzilor, adreselor și emiterea adeverințelor, certificatelor și dispozițiilor aferente numerelor poștale păstrând un istoric al denumirilor. Din secțiunea de raportare se pot emite rapoartele periodice către ISC și CJ precum și crearea unor rapoarte personalizate în funcție de necesitate.

Solutia noastra vine in intampinarea nevoii din ce in ce mai accentuate a institutiilor de a automatiza activitatea proprie si de a aduce pe suport informatic datele detinute privind autorizatiile si certificatele emise, nomenclatura stradala, emiterea rapida si corecta de situatii, dar mai ales de a permite schimbul de date cu celelalte departamente.

Prin integrarea cu harta interactivă din AvanMap, utilizatorii vor vizualiza pe hartă străzile și poziția numerelor administrative, având în fundal ortofotoplanul localității

Facilitati si avantaje

  • Permite gestionarea străzilor, adreselor și emiterea adeverințelor, certificatelor și dispozițiilor aferente numerelor poștale. Oferă un istoric al denumirilor străzilor și adreselor. Permite evidenta nomenclaturii stradale (strazi, numere postale) si va permite integrarea cu RENNS (ANCPI), conform Legii 7/1996 republicata, art. 5;
  • Posibilitatea alinierii evidentei existente in sistemele informatice la evidenta oficiala din modulul de nomenclatura stradala, rapoarte si situatii comparative, certificate nomenclatura stadala;
  • Evidență CU, ACD, AB, AE, AO cu emiterea rapoartelor statistice, centralizatoare.
  • Permite emiterea rapoartelor periodice către ISC și CJ precum și crearea unor rapoarte personalizate în funcție de necesitate.
  • Prin integrarea cu harta interactiva (AvanMap sau similar) este posibila vizualizarea pe harta a unor informatii, respectiv alinierea nomenclaturii oficiale cu cea reala, din teritoriu;
  • Automatizeaza sarcinile uzuale;
  • Dupa cum probabil stiti, exista o serie de „evidente” ale adreselor dintr-o localitate: la politie, la administratia financiara, la primarie, la posta, la taxe si impozite, la OCPI, la prefectura … si lista ar putea continua. Care dintre ele este corecta ? Teoretic, institutia Primarului ar trebui sa fie cea care reglementeaza aceasta informatie.

Beneficii

  • Implementarea unei practici unitare în procesul de atribuire a adreselor.
  • Implementarea unui sistem de evidență grafică unică a adresei, care va permite vizualizarea într-o hartă electronică a numerelor administrative aferente imobilelor, alături de străzi și limite administrative, de către orice persoana din cadrul primăriei și instituțiilor subordonate. (necesita aplicatia AvanMap)
  • Certitudinea destinației pentru intervențiile rapide (pompieri, poliție).
  •  Pregătirea datelor de nomenclatură stradală pentru a putea fi utilizate la introducere în RENNS.
  • Accelerarea procesului de documentare și reducerea volumului de muncă dedicată acestuia în privința locațiilor vizate de solicitările cetățenilor pentru emiterea certificatelor de adresă.
  • Administrarea centralizată a datelor și documentațiilor ce vizează zona de nomenclatură stradală.
  • Eliminarea/reducerea potențialelor erori cauzate de volumul foarte mare de informaţii și modul de interpretare si procesare al factorului uman.
  • Efectuarea rapida a rapoartelor catre ISC, CJ, INS. Operatiile precum alocarea automata a numarului de registru, validarea datelor si a altor elemente sunt automatizate
  • Alinierea la practicile europene din domeniu, prin sintetizarea și structurarea datelor și informațiilor geospațiale legate de nomenclatura stradală, astfel încât să fie pregătite pentru asigurarea interoperabilității și a unei colaborări transparente cu alte instituții precum MAI, ISU, CJ, Prefectură.