Avansis.Localitas
Software pentru Direcțiile de Poliție Locală

Soluție software pentru Poliția Locală

Avansis.Localitas este un software dezvoltat pentru Poliția Locală care asigură suport informatic pentru planificarea operativă, monitorizarea resurselor și dispecerizarea formațiunilor de ordine publică.

Avansis.Localitas vă oferă instrumentele necesare pentru a gestiona și coordona eficient activitățile poliției locale. Interfața intuitivă a software-ului este perfect adaptată cerințelor specifice ale direcțiilor de poliție locală. Datorită funcționalităților avansate, cum ar fi generarea automată de rapoarte și analiza datelor, veți avea o viziune de ansamblu, în timp real, asupra activităților și rezultatelor.

Cu ajutorul acestui software performant veți putea optimiza procesele și fluxurile de lucru ale poliției locale, deoarece asigură suport pentru planificări precise, monitorizare în timp real și dispecerizarea eficientă a resurselor. Integrisoft înțelege importanța securității și confidențialității în activitatea poliției locale. Softul respectă cele mai înalte standarde de securitate și protejare a datelor sensibile.

Avansis Localitas Integrisoft

Pentru a asigura un flux de lucru optim și o gestionare eficientă a activităților, este necesară o soluție software specializată. Alegeți softul Avansis.Localitas și veți descoperi un nou nivel de performanță în direcția de poliție locală pe care o aveți în subordine.

Eficiență operațională îmbunătățită prin optimizarea proceselor și fluxurilor de lucru ale Poliției Locale. Software-ul permite o planificare precisă, monitorizarea în timp real și dispecerizarea eficientă a resurselor.

Crește productivitatea departamentelor. Timpi reduși de răspuns.

Funcționalitățile de hartă și geolocalizare permit vizualizarea și analiza datelor într-un mod cuprinzător care facilitează luarea rapidă de decizii informate.

Automatizarea anumitor sarcini și procese ajută la minimizarea erorilor umane și reduce timpul necesar pentru finalizarea acestora.

Se pot genera rapoarte care facilitează analiza datelor și luarea deciziilor bazate pe informații relevante și actualizate în timp real.

Se reduc deplasările suplimentare pentru documentare, avantaj ce implică automat scăderea cheltuielilor de funcționare, de personal, logistică.

Integrarea cu alte aplicații existente reduce efortul de introducere, căutare, sincronizare informații și oferă o viziune de ansamblu asupra activității.

Îmbunătățirea radicală a percepției cetățeanului privind calitatea serviciilor livrate. Transparenţă şi promptitudine în servirea interesului public.

Aplicația mobilă destinată forțelor de ordine din teren oferă un avantaj competitiv prin facilitarea comunicării în timp real cu dispeceratul, emiterea documentelor pe loc și gestionarea eficientă a sesizărilor, asigurând astfel o intervenție promptă și bine organizată.

  • Posibilitatea de a fi alocat la o sesizare, cu primirea fișei sesizării.
  • Posibilitatea de a transmite către dispecerat, în timp real, poziționarea în teren.
  • Emitere documente folosind o imprimantă portabilă pe baza șabloanelor sistemului documente (PV-uri, înștiințări).
  • Recepționare mesaje de la dispecer.

Modul înregistrare incident:

  • Permite introducerea informațiilor despre incidentele la care a participat Poliția Locală prin intermediul unei interfețe intuitive. Incidentul se înregistrează cu tipul acestuia, data și ora, adresa, detaliile sesizării, reclamantului, făptuitorului, resursele alocate (agenți, patrule), măsurile aplicate în teren, datele PV-ului de contravenție, descrierea faptei la care poliția locală a participat, precum și a măsurii aplicate. Locația evenimentului se poate plasa automat sau manual într-o hartă electronică.
  • Un incident se poate crea folosind o sesizare deja existentă în baza de date.
  • Preluarea automată a datelor comune dintre sesizare și incident.
  • Utilizarea datelor din nomenclatoarele de sistem pentru lista străzilor, tipurilor de sesizări și incidente, forțelor de ordine, cadrului legal în baza căruia se specifică datele proceselor verbale.
  • Posibilitatea de filtrare a informațiilor după criterii diferite.

  • Modul destinat ofițerului de serviciu care conține informații și funcționalități pentru dispecerizarea incidentelor și extragerea informațiilor privind dispunerea patrulelor.
  • La funcționalitățile modulului vor avea acces numai utilizatorii definiți în sistem cu drept de dispecerizare a incidentelor.
  • Înregistrarea unei sesizări cu completarea tipului, data și ora, adresa, detaliile sesizării, plasarea automată sau manuală într-o hartă electronică a locației evenimentului, reclamantului, făptuitorului și a resurselor alocate (agenți, patrule).
  • Alocarea automată în hartă folosind nomenclatorul stradal Avansis sau prin amplasarea manuală în harta electronică.
  • Posibilitatea de a vizualiza istoricul incidentelor pe hartă atunci când se înregistrează o sesizare.
  • Filtrarea resurselor disponibile pentru asignarea sesizării în funcție de graficul de lucru
  • Asignarea automată a resurselor pentru sesizare în funcție de zona de patrulare și locația incidentului.
  • Completarea automată a forțelor de ordine atunci când se selectează o patrulă pentru incident.
  • Posibilitatea de a bloca automat resursele asignate la un incident pentru evitarea supraîncărcării agenților.
  • Posibilitatea de a debloca o resursă automată, la solicitarea expresă a dispecerului.
  • Vizualizarea în harta electronică locația în timp real a forțelor de ordine folosind locația preluată prin GPS a dispozitivelor mobile.
  • Alocarea unei sesizări către o resursă din teren folosind harta electronică și locația preluată prin dispozitivele mobile.
  • Trimiterea unui mesaj de la dispecer către forțele de ordine folosind harta electronică
  • Utilizarea datelor din nomenclatoarele de sistem pentru lista străzilor, tipurilor de sesizări și incidente, forțelor de ordine.
  • Posibilitatea de filtrare a informațiilor după criterii diferite.
  • Facilitează planificarea și alocarea patrulelor în cazul evenimentelor și misiunilor, planificarea schimburilor, alocarea echipamentelor la o patrulă.
  • La funcționalitățile modulului vor avea acces numai utilizatorii definiți în sistem cu drept de planificator.
  • Înregistrarea forțelor de ordine sub patrule de lucru prin specificarea departamentului de care aparțin, tipului de planificare (tură, eveniment, schimb de lucru – dispozitiv), data și ora de început și sfârșit de lucru, forțele de ordine specificate nominal, posibilitatea de a completa forțele de ordine MAI cu care se execută misiuni, obiectele de patrimoniu asignate patrulei de lucru, marcarea folosind o hartă electronică a zonelor de patrulare și acțiune și autovehiculelor participante la misiune.
  • Filtrarea automată a resurselor planificabile în baza graficului de lucru.
  • Utilizarea datelor cu privire la disponibilitatea resurselor din planificare pentru zona de asignare a sesizărilor pentru dispecer.
  • Utilizarea datelor din nomenclatoarele de sistem pentru lista străzilor, tipurilor de sesizări și incidente, forțelor de ordine.
  • Posibilitatea de filtrare a informațiilor după criterii diferite.
  • Completarea activității agenților folosind date despre data și ora începutului turei de lucru, sfârșitul turei de lucru, completarea informațiilor despre forțele de ordine participante la tura de lucru.
  • Posibilitatea de a marca zonele de patrulare, schimburile de lucru și departamentele din poliția locală care au desfășurat acțiuni.
  • Marcarea modului de deplasare, pedestru sau utilizând un autovehicul din patrimoniul poliției locale.
  • Înregistrarea sancțiunilor contravenționale, activităților desfășurate, a misiunilor la care forțele de ordine au luat parte, marcarea scrisorilor informative și acțiunilor în care resursele au fost implicate.
  • Utilizarea datelor din nomenclatoarele de sistem pentru lista străzilor, tipurilor de sesizări și incidente, forțelor de ordine, cadrului legal în baza căruia se specifică datele proceselor verbale.
  • Posibilitatea de filtrare a informațiilor după criterii diferite.
  • Crearea graficului de lucru prin adăugarea resurselor poliției locale pe schimburile de lucru pe datele calendaristice, din prima până în ultima zi a lunii calendaristice.
  • Posibilitatea de a crea câte o fișă de prezență pentru fiecare serviciu din cadrul instituției.
  • Posibilitatea de a seta numărul de ore lucrătoare pentru fiecare lună calendaristică
  • Funcționalitatea de listare a graficului de lucru.
  • Calculul orelor de lucru defalcat pe ore de zi, ore de noapte, concediu de odihnă, concediu medical, libere, sărbători legale etc.
  • Posibilitatea de a defini numărul de ore pe fiecare tip de schimb de lucru.
  • Specificarea numărului de ore lucrate la nivel de zi sau de noapte pe fiecare schimb de lucru, la fel și pe libere.
  • Posibilitatea de filtrare a informațiilor după criterii diferite.
  • Posibilitatea de a crea formulare de inspecție pentru diferite tipuri de acțiuni desfășurate la nivelul poliției locale de forma: registru controale, comisie siguranța circulației publice, lucrări de intervenție, câini capturați etc.
  • Posibilitatea de a crea registrul autospecialelor
  • Funcționalități de marcare a datelor de valabilitate a elementelor din autospecială care au data de expirare.
  • Urmărirea valorilor odometrului.
  • Posibilitatea de a crea o bază de date cu elementele din patrimoniul forțelor de ordine prin specificarea tipului obiectului, denumirii și valorii acestuia.
  • Posibilitatea de a crea organigrama forțelor de ordine prin specificarea: superiorului direct, a departamentului, data început ocupare loc de muncă.
  • Crearea unor șabloane pentru tipizate și procesele verbale de contravenție.
  • Trimiterea acestora către aplicația Android cu scopul de a fi listate.
  • Posibilitatea de a crea baza de date de PV-uri, primite din aplicațiile mobile.
  • Posibilitatea de a urmări PV-urile și marcarea atributelor acestora: semnat, nesemnat, trimis la DITL, observații, anulat, trimis către altă poliție locală.
  • Posibilitatea de alocare a numerelor de înregistrare dintr-un generator local pentru documentele emise.
  • Posibilitatea de a salva automat în sistemul de impozite și taxe, parcurgând fluxul uzual de urmărire și încasare (în Avansis Venituri).
  • Posibilitatea de filtrare a informațiilor după criterii diferite.
  • Raport tip listă incidente cu posibilitatea de a filtra pe tip, dată, agent, făptaș, stradă
  • Punerea la dispoziție a sintezei zilei prin specificarea detaliilor incidentului, reclamanților, făptașilor.
  • Istoricul incidentelor cu plasarea într-o hartă electronică a locațiilor incidentelor.
  • Sinteze ale notelor de raport cu specificarea: sancțiunilor contravenționale, numărul și cuantumul sancțiunilor grupate pe agenți, statistică scrisori informative, misiuni și note dispoziție.
  • Sinteza acțiuni desfășurate per agent cu specificarea datei, orei, intervalului de timp.
  • Sinteza sancțiuni defalcate pe cadrul legal cu posibilitatea de a filtra pe lege, articol, alineat, literă.
  • Vizualizarea listei de agenți care nu au completat nota de raport.
  • Posibilitatea de filtrare a informațiilor după criterii diferite.
  • Posibilitatea de a defini date statice și a le reutiliza în ecranele aplicației pentru: tipuri incidente, schimburi de lucru, zone de patrulare, departamente, resurse umane, foi prezență, cadru legal, parc auto, obiectele de patrimoniu, activități, tipuri misiuni.
Nu faceți compromisuri când vine vorba de performanța poliției locale!