Funcționalitățile modulului Avansis.Patrimoniu
• Asigură o evidență corectă și organizată, definind și gestionand ușor caracteristicile obiectelor: suprafețe terenuri, clădiri, lungimi de străzi sau rețele canalizare. Le puteți compune în obiecte complexe (parc, stradă etc.), puteți efectua căutări după orice criteriu sau le puteți vedea chiar și pe hartă. De exemplu, se pot crea hărți colorate în funcție de anumite caracteristici (terenurile fără cadastru sau peste 1000mp).
• Avansis.Patrimoniu oferă nativ și operațiuni necesare din punct de vedere contabil, precum: calculul automat al amortizării și desfășurătorul acestuia, generarea automată a numărului de inventar, casarea obiectului de patrimoniu.
• Permite organizarea în elemente simple sau virtuale – compuse din mai multe elemente. De exemplu, un parc = teren + spațiu verde + mobilier urban + stâlpi de iluminat + (…)
• Software-ul ajută la valorificarea patrimoniului prin contracte și urmărirea veniturilor aferente.
• Informația de localizare poate fi adăugată pe o hartă interactivă a obiectelor de patrimoniu după adresă sau coordonate GPS. Aplicația permite înregistrarea, regăsirea și vizualizarea documentelor în format electronic, atașate fișei unui obiect de patrimoniu. Se pot atașa documente cadastrale, contracte, PV recepție, inclusiv filme și poze.
• Integrarea cu harta permite vizualizarea obiectelor direct în teritoriu.
• Oferă facilități de gestionare a lucrărilor de întreținere/intervenție legate de obiectele de patrimoniu, dar și a contractelor comerciale încheiate pe baza acestora (integrare taxe și impozite).
• Sistem de validări automate, vizualizare istoric acțiuni. Permite definirea de roluri personalizate și conturi pentru fiecare utilizator.
Funcționalități manageriale și instrumente foarte utile pentru conducerea primăriei.