Producție: Administrează operațiunile de producție și monitorizează procesele comune, precum comenzile sau orice alte documente aferente, specifice proceselor de producție. Utilizează funcționalitățile care împiedică risipa prin distribuția eficientă a resurselor. Gestionează și optimizează complet soldurile de inventar și cererea, în funcție de comenzile de producție sau de vânzare.
Cost intern (Industrial): Calculează cheltuielile de producție și actualizează inventarul cu costurile bunurilor produse și consumate. Actualizează informații contabile cu costurile tranzacțiilor de producție și consum. Automatizează procesele de distribuție ale inventarului fizic. Calculează automat costurile produselor în funcție de greutate.
Managementul stocurilor: Urmărește stocurile în funcție de locație, depozite, loturi, și numere seriale. Utilizează mai multe sisteme de control al inventarului și metode de evaluare, precum FIFO și LIFO. Reduce costurile și elimină risipa resurselor prin utilizarea analizei ABC.
Administrarea depozitelor multiple: Gestionează locațiile de depozitare și materialele. Urmărește cu ușurință prin interfața web sau cea mobilă.
Depozite de stocuri: Gestionează mai multe depozite. Monitorizează complet locurile de depozitare în funcție de traseul stocurilor.
Articole alternative: Administrează codurile alternative pentru articolele din stoc și automatizează procesele de gestiune a stocurilor prin preluarea articolelor în funcție de coduri alternative pentru documentele de tranzacționare.
Numere seriale: Monitorizează numerele seriale în toate tranzacțiile.
Loturi: Urmărește înregistrările loturilor prin monitorizarea datelor de expirare sau a cantităților din stoc ce pot fi incluse în tranzacții, pentru fiecare linie de document. Tranzacțiile loturilor sunt urmărite printr-un registru dedicat.
Culoare, dimensiune & perioadă: Gestionează și monitorizează stocurile în funcție de maximum trei specificații și generează rapoarte relevante sau informații statistice.
Grupări: Gestionează articole compuse și utilizează automatizările pentru efectuarea tranzacțiilor. Crează grupări de articole în stoc sau servicii (dacă este cazul) și monitorizează costurile din momentul structurării seturilor, prin opțiunea de generare automată a documentelor din timpul tranzacțiilor.