Matei Voievod 55, Sector 2, București
office@integrisoft.ro
+40-21-250.87.50

Avansis

Puterea informației integrate
Integrisoft > Avansis

Avansis

AVANSIS este un sistem informatic integrat pentru APL care are in componenta 12 module specializate. Arhitectura flexibila a sistemului permite implementarea oircaruia dintre module ca aplicatie de sine statatoare cu functionalitati complete cat si implementarea in grupe de aplicatii alese de beneficiar in functie de nevoi. Scalabilitatea sistemului permite adaugarea ulterioara si a altor module componente.

carlos-muza-hpjSkU2UYSU-unsplash

ERP care permite gestionarea automată a datelor despre bugete, deschideri de credit, ALOP, contabilitate, mijloace fixe, gestiune, achiziții și plăți.

Află mai multe
manager

Soluție de BI (business intelligence) și raportare care permite stabilirea și urmărirea unor indicatori de performanță (KPI) și raportarea independentă și/sau corelată a datelor din zonele funcționale

Află mai multe
centralized

Permite unificarea informațiilor legate de persoană și adresă într-o interfață centralizată la nivel de sistem.

Află mai multe
beatriz-perez-moya-XN4T2PVUUgk-unsplash

 Registratură și arhivă electronică, permite organizarea activității conform proceduri interne de lucru.

Află mai multe
contabilitate venituri

Face legătura intre aplicația de taxe și impozite și contabilitatea bugetara, producând înregistrările contabile necesare și furnizând rapoartele aferente

Află mai multe
taxe si impozite

Asigură acoperirea activităților de constatare, impunere, încasare, executare silită și control a impozitelor, taxelor locale și a tuturor tipurilor de venituri (contracte, chirii, ANL, etc).

Află mai multe

Avantaje

Colaborare mai bună

Prin intermediul unei interfete web accesibila extern se pot oferi spre consultare informatii catre alte institutii sau catre cetateni sau chiar alte directii si compartimente.

Securitate

Solutia va asista proactiv in etapa de introducere de date ruland in mod automat verificari de consistenta si coerenta. Accesul în aplicație este securizat, drepturile de acces depinzând de atribuțiile utilizatorului

Automatizarea sarcinilor repetitive consumatoare de timp

Soluția permite emiterea rapida a rapoartelor periodice cat si asamblarea dupa nevoi a rapoartelor adhoc.

Colaborare mai bună

Solutia ofera facilitati de cautare multicriteriu, facilitati de sortare, prelucrare si facilitati avansate de afisare a datelor. De asemenea puteti exporta aceste date in formatul dorit word , excel sau pdf. Astfel dvs. aveti posibilitatea de a vizualiza, sintetiza si extrage informațiile de interes direct din aplicație.

Flexibilitate

Platforma innoviews ofera posibilitatea agregarii unor functii sau interfete din diferite module in vederea crearii unei aplicatii personalizate pentru un anumit mod de lucru. Organizarea activitatii se poate face natural abordand administratia ca pe un sistem orientat pe servicii.

Beneficii

Viziune. Control Superior

Organizarea coerenta alaturi de disponibilitatea instantanee a informatiei, indiferent de sursa intra-extradepartamentala, va ofera o viziune in timp real a situatiei si un control superior al activitatii si resurselor.

Confort. Ergonomie. Suport

Confortul si sigurata dvs. sunt aspecte cheie de care am tinut cont in etapa de conceptie a solutiei. Astfel veti beneficia de ergonimie si usurinta in utilizare, suport proactiv si automatizarea sarcinilor uzuale repetitive.

Scalabilitate. Flexibilitate

Confortul si sigurata dvs. sunt aspecte cheie de care am tinut cont in etapa de conceptie a solutiei. Astfel veti beneficia de ergonimie si usurinta in utilizare, suport proactiv si automatizarea sarcinilor uzuale repetitive.

Cât de ușor de implementat și folosit este Avansis?

Implementarea sistemului

Va fi asigurata rapid de catre specialistii nostri. Obiectivele sunt sa va asiguram un sistem personalizat pe nevoile specifice ale institutiei dvs. Datele din sistemele anterioare sunt importate si verificate riguros pentru ca dvs sa puteti avea la dispozitie toate operatiunile si datele din trecut.

Instruirea și coaching-ul utilizatorilor

Se va face gradual in sesiuni demonstrative cu aplicatii practice care au ca scop familiarizarea utilizatorului cu toate operatiunile frecvent utilizate. Ulterior cursului beneficiarul va avea la disozitie un manual de utilizare.

Suport tehnic

Solutia noastra este insotita de servicii de asistenta tehnica si suport extins.

Actualizări periodice

Soluția este actualizata in cel mai scurt timp in situatiile in care cadrul legislativ se modifica, anumite rapoarte predefinite sau formulare generate cu ajutorul aplicatiei trebuie actualizate sau platforma este imbunatatita structural si functional.

Contactați-ne, spuneți-ne detalii despre ce servicii doriți să expuneți către public, aplicațiile software deja utilizate în instituția dvs. și vă vom transmite o propunere de proiect adaptată contextului și nevoilor dvs.