Avansis.Locuințe, soft pentru gestionarea
veniturilor din contractele ANL

EVIDENȚA CONTRACTELOR ANL CU UN SOFT PERFORMANT

Avansis.Locuințe este o soluție software pentru managementul veniturilor din contractele de vânzare în rate și de chirii ale locuințelor ANL.

Administrarea contractelor ANL necesită o atenție deosebită și un control riguros al veniturilor. Pentru a simplifica această sarcină, Integrisoft vine în ajutorul instituțiilor publice cu o soluție digitală eficientă pentru gestionarea întregului proces. Avansis.Locuințe este soluția perfectă pentru managementul veniturilor din contractele ANL – fie că vorbim despre chirii sau contracte de vânzare în rate. Platforma oferă control asupra cheltuielilor legate de întreținerea imobilelor ANL, totul într-un singur sistem integrat. Sumele de plată (ținând cont inclusiv de amortizare, rang localitate, vârsta titular, anul recepției la terminarea lucrărilor etc.), majorările pentru neplata la termen și soldul la orice dată sunt calculate automat. Data contractelor poate fi modificată, iar în caz de neplată, contractul poate fi încetat. Aplicația este dezvoltată în conformitate cu prevederile legale.

Avantaje și beneficii Avansis.Locuințe

Funcționarii pot gestiona contractele ANL cu ușurință, rapiditate și siguranță, beneficiind de o soluție modernă, flexibilă și scalabilă.

Mai mult control, mai puțin efort administrativ

Avansis.Locuințe crește eficiența operațională și reduce costurile de procesare aferente contractelor ANL. Modulul îi ajută pe funcționari să se concentreze pe sarcinile importante. Evitați pierderea sau rătăcirea contractelor ANL!

Integrarea aplicațiilor, eficiență sporită

Integrarea cu alte aplicații existente reduce efortul de introducere, căutare, sincronizare informații și oferă o viziune de ansamblu asupra activității.

Flexibilitate și scalabilitate

Arhitectură modernă, flexibilă și scalabilă, cu interfață intuitivă și configurabilă după nevoile instituției. Securitatea şi confidenţialitatea sunt elemente esenţiale, fiind integrate în arhitectura soluţiei din faza de proiectare.

Îmbunătățirea imaginii publice

Îmbunătățirea radicală a percepției cetățeanului privind calitatea serviciilor livrate. Transparenţă şi promptitudine în servirea interesului public.

Soft-ul performant de care ai nevoie pentru gestionarea contractelor ANL!

SOLUȚII PROPUSE ÎN CADRUL MODULELOR COMPONENTE ALE APLICAȚIEI

Modulul Contracte de închiriere pentru locuințe ANL facilitează gestionarea informațiilor referitoare la titularii de contracte, precum și la contractele de închiriere ale locuințelor ANL.

Funcționalități:

Valoarea chiriei locuințelor se ponderează cu un coeficient determinat de anul recepției la terminarea lucrărilor locuinţei.

  • Valoarea chiriei locuințelor se limitează astfel încât aceasta să nu depășească un anumit procent din venitul mediu de bază brut lunar pe membru de familie. Raportarea se face la veniturile realizate în ultimele 12 luni.
  • Chiria locuințelor se calculează ținând cont de valoarea venitului mediu net lunar pe membru de familie în locul venitului mediu brut.
  • Sumele de virat către ANL se reduc proporțional cu diminuarea chiriei.

Gestiune informații despre titulari și despre contractele de închiriere:

  • Informații despre titulari: nume, prenume, CNP, adresă, venituri pe membru
  • Informații despre contractele de închiriere locuințe: număr și dată contrac; tarif și coeficienți la dată; suprafața apartamentului; termen de plată; perioada contractului.

Automatizare operațiuni uzuale:

  • Preluarea informațiilor din nomenclatoarele de apartamente (valoarea de investiție și suprafața la nivel de bloc, numărul camerelor, suprafața construită și suprafața utilă la nivel de apartament)
  • Calculul sumelor de plată în funcție de legislația în vigoare (țînând cont de amortizare, rang localitate, vârsta titular, salariu minim etc.)
  • Posibilitatea închirierii fără tarif (pentru persoane cu handicap)
  • Calculul majorărilor de întârziere la plată
  • Calculul soldului la orice dată
  • Efectuarea plăților
  • Posibilitatea modificării contractului cu orice dată
  • Încetarea contractului
  • Indexarea chiriei lunare cu rată inflației publicată de INS
  • Mecanism de calcul al venitului mediu lunar pe membru de familie

Rapoarte centralizatoare:

  • Se pot emite situații centralizatoare (analitic și sintetic) pentru sumele aferente (debite, plăți, șolduri, număr contract)
  • Se pot emite liste privind restanțierii
  • Fișa de calcul a chiriei lunare
  • Situație cu sumele lunare ce reprezintă valoarea viramentelor către ANL
  • Posibilitatea generării contractelor de închiriere și a actelor adiționale aferente

Acest submodul calculează ratele ținând cont de noua valoare de înlocuire pe metru pătrat în vederea vânzării locuințelor pentru tineri. Conține contractele privind vânzarea locuințelor de către Agenția Națională pentru Locuințe către solicitanții care pot asigura contravaloarea locuinței doar din resurse proprii. Locuințele aparțin domeniului privat al statului și sunt administrate de către autoritățile administrației publice locale ale unităților administrativ teritoriale, respectiv ale sectoarelor municipiului București, în care sunt amplasate. Banii încasați se virează lunar către ANL. Modulul asigură gestionarea informațiilor despre titulari și despre contractele de vânzare în rate ale locuințelor.

Funcționalități:

  • Gestiune informații contracte: informații despre titulari (nume, prenume, CNP, adresa) informații despre contractele de vânzare în rate locuințe, număr și dată contract, valoare contract, valoare avans, valoare totală credit, valoare totală dobândă, valoare comision.
  • Automatizare operații uzuale:
    • Calculul ratelor lunare și al dobânzilor aferente în funcție de legislația în vigoare (ținând cont inclusiv de amortizare, rang localitate)
    • Calculul majorărilor de întârziere la plată
    • Informații despre credit: date scadente, rate lunare, dobânda lunară, dobândă totală
    • Efectuarea plăților atât pentru avans, pentru comision, cât și pentru ratele și dobânzile aferente
    • Informații despre plățile efectuate: data plății, suma plătită
    • Calculul soldului la orice dată
    • Posibilitatea efectuării plăților anticipate cu recalcularea ratei și dobânzii sau reducerea perioadei
    • Posibilitate de suspendare a contractului pe o perioadă determinată
    • Încetarea contractului în caz de neplată
  • Emitere rapoarte:
    • Raport de tip scadențar cu situația la zi a creditului
    • Se pot emite situații centralizatoare (analitic si sintetic) pentru sumele aferente (debite, plăți, solduri, nr. contract)
    • Se pot emite liste restanțieri
    • Se pot emite liste cu contractele de credit pentru vânzări in rate locuințe ANL

Modul creat pentru gestionarea cheltuielilor de întreținere (gaz, apă, curent, salubritate etc.) și ulterior încasarea acestora. Optimizează colectarea, evidența și plata utilităților, eliminând procesele manuale și reducând riscul erorilor.

Funcționalități:

  • Înregistrarea și centralizarea automată a cheltuielilor: evidența detaliată a costurilor pentru apă, gaz, energie electrică, salubritate etc.
  • Calculul automat al sumelor datorate
  • Raportare și analiză detaliată: acces în timp real la situația cheltuielilor și a plăților, cu posibilitatea generării de rapoarte personalizate.

Funcționalități


Gestiune informații contracte:
● Înregistrare nouă contracte
● Căutare contract înregistrat
● Vizualizare detalii contract
● Modificare date contract
● Prelungire contract
● Încetare contract
● Fișă de calcul
● Vizualizare istoric matricolă

Automatizare operații uzuale:
● Calcul sumelor de plată în funcție de legislația în vigoare
● Efectuarea plăților
● Calcul majorări întârziere la plată
● Calculul soldului la orice dată
● Posibilitatea modificării contractului cu orice dată
● Încetarea contractului în caz de neplată
● Sistemul detaliază în fișa de calcul algoritmul de calcul al valorii chiriei, evidențiind valorile coeficienților aplicate la calculul chiriei în baza datelor de intrare completate de către utilizator la înregistrarea, respectiv modificarea contractului de chirie

Emitere rapoarte:
● Fișă de calcul
● Situație solduri

Funcționalități:

  • Gestiune informații contracte: informații despre titulari (nume, prenume, CNP, adresă) informații despre contractele de vânzare în rate locuințe, număr și dată contract, valoare contract, valoare avans, valoare totală credit, valoare totală dobândă, valoare comision.
  • Automatizare operațiuni uzuale:
    • Calculul ratelor lunare și al dobânzilor aferente în funcție de legislația în vigoare (ținând cont inclusiv de amortizare, rang localitate)
    • Calculul majorărilor de întârziere la plată
    • Informații despre credit: date scadente, rate lunare, dobânda lunară, dobândă totală
    • Efectuarea plăților atât pentru avans, pentru comision, cât și pentru ratele și dobânzile aferente
    • Informații despre plățile efectuate: data plății, suma plătită
    • Calcul soldului la orice dată
    • Posibilitatea efectuării plăților anticipate cu recalcularea ratei și dobânzii sau reducerea perioadei
    • Încetarea contractului
  • Emitere rapoarte:
    • Raport de tip scadențar cu situația la zi a creditului
    • Se pot emite situații centralizatoare (analitic si sintetic) pentru sumele aferente (debite, plăti, solduri, nr. contract)
    • Se pot emite liste restanțieri
    • Se pot emite liste cu contractele de credit pentru vânzările in rate ale locuinței din fondul locativ.

Modul dezvoltat pentru gestionarea cheltuielilor de întreținere (gaz, apă, curent, salubritate etc.) și ulterior încasarea acestora.

Automatizarea gestionării cheltuielilor de întreținere pentru locuințele din fondul locativ de stat optimizează colectarea, evidența și plata utilităților, eliminând procesele manuale și reducând riscul erorilor.

Funcționalități:

  • Înregistrarea și centralizarea automată a cheltuielilor – Evidența detaliată a costurilor pentru apă, gaz, energie electrică, salubritate etc.
  • Calcul automat al sumelor datorate
  • Raportare și analiză detaliată – Acces în timp real la situația cheltuielilor și plăților, cu posibilitatea generării de rapoarte personalizate.

Modul ce permite gestionarea contractelor de închiriere a locuințelor aflate în proprietatea statului, în baza legii locuinței nr. 114

Gestiune informații contracte
● Înregistrare nouă contracte
● Căutare contract înregistrat
● Vizualizare detalii contract
● Modificare date contract
● Prelungire contract
● Încetare contract
● Fișă de calcul
● Vizualizare istoric matricolă

Automatizare operațiuni uzuale
● Calcul sumelor de plată în funcție de legislația în vigoare
● Efectuarea plăților
● Calcul majorări întârziere la plată
● Calculul soldului la orice dată
● Posibilitatea modificării contractului cu orice dată
● Încetarea contractului în caz de neplată
● Sistemul detaliază în fișa de calcul algoritmul de calcul al valorii chiriei, evidențiind valorile coeficienților aplicate la calculul chiriei în baza datelor de intrare completate de către utilizator la înregistrarea, respectiv modificarea contractului de chirie

Emitere rapoarte
● Situații chirii locuințe
● Fișă de calcul

Modul creat pentru gestionarea cheltuielilor de întreținere (gaz, apă, curent, salubritate etc.) și ulterior încasarea acestora. Automatizarea gestionării cheltuielilor de întreținere pentru locuințele sociale optimizează colectarea, evidența și plata utilităților, eliminând procesele manuale și reducând riscul erorilor.

Funcționalități:

  • Înregistrarea și centralizarea automată a cheltuielilor: evidența detaliată a costurilor pentru apă, gaz, energie electrică, salubritate etc.
  • Calculul automat al sumelor datorate
  • Raportare și analiză detaliată: acces în timp real la situația cheltuielilor și plăților, cu posibilitatea generării de rapoarte personalizate.

Funcționalități

Gestiune informații contracte: informații despre titulari (nume, prenume, CNP, adresa) informații despre contractele de vânzare în rate locuințe, număr și dată contract, valoare contract, valoare avans, valoare totală credit, valoare totală dobândă, valoare comision.

Automatizare operații uzuale:

    • Calculul ratelor lunare și a dobânzilor aferente în funcție de legislația în vigoare (ținând cont inclusiv de amortizare, rang localitate)
    • Calculul majorărilor de întârziere la plată
    • Informații despre credit: date scadente, rate lunare, dobânda lunară, dobândă totală
    • Efectuarea plăților atât pentru avans, pentru comision, cât și pentru ratele și dobânzile aferente
    • Informații despre plățile efectuate: data plății, suma plătită
    • Calcul soldului la orice dată
    • Posibilitatea efectuării plăților anticipate cu recalcularea ratei și dobânzii sau reducerea perioadei
    • Încetarea contractului

Emitere rapoarte:

    • Raport de tip scadențar cu situația la zi a creditului
    • Se pot emite situații centralizatoare (analitic si sintetic) pentru sumele aferente (debite, plăti, solduri, nr contract)
    • Se pot emite liste restanțieri
    • Se pot emite liste cu contractele de credit pentru vânzări in rate