Matei Voievod 55, Sector 2, București
office@integrisoft.ro
+40-21-250.87.50

avansis.sumar unic

Integrisoft > Services > CORE > Modul secundar > avansis.sumar unic

avansis.sumar unic

Permite unificarea informațiilor legate de persoană și adresă într-o interfață centralizată la nivel de sistem, oferind factorilor decizionali, colegilor aflați în control în teritoriu și utilizatorilor consultarea tuturor informațiilor legate de un contribuabil într-un mod unitar.

Toate departamentele vor împărtăși în acest fel informații în cadrul instituției, facilitând accesul securizat la informație și altor departamente autorizate. Modulul oferă funcții avansate precum:

  • verificarea/obținerea rapidă a tuturor informațiilor din toate departamentele referitoare la un contribuabil sau referitoare la o anumită adresă pentru îndeplinirea unor sarcini de serviciu precum: emiterea unui certificat de urbanism, acordarea unui ajutor social, emiterea unei chitanțe, stabilirea bunurilor impozabile etc.
  • corelarea datelor despre un contribuabil pornind de la CNP intre evidentele proprii si cele din celelalte departamente (ex: terenuri, construcții, bunuri impozabile etc.).
  • status rapid privind stadiul tuturor cererilor in curs sau pașii următori în care este implicat un contribuabil.

De ce aveți nevoie de un sumar unic al contribuabilului?

Performanță în livrarea serviciilor

Un utilizator tipic are nevoie de un sumar unic într-o multitudine de situații, printre care enumerăm și următoarele:

  • verificarea/ obținerea rapidă a tuturor informațiilor din toate departamentele referitoare la un contribuabil pentru îndeplinirea unor sarcini de serviciu precum: emiterea unui certificat de urbanism, acordarea unui ajutor social, emiterea unei chitanțe, stabilirea bunurilor impozabile;
  • eliminarea eforturilor pentru a obține claritate în evidențe prin corelarea datelor despre un contribuabil pornind de la CNP între evidențele proprii și cele din celelalte departamente (ex: terenuri, construcții, bunuri impozabile);
  • în a oferi rapid informații contribuabilului în ceea ce privește stadiul tuturor cererilor în curs sau pașii următori.

Contactați-ne, spuneți-ne detalii despre ce servicii doriți să expuneți către public, aplicațiile software deja utilizate în instituția dvs. și vă vom transmite o propunere de proiect adaptată contextului și nevoilor dvs.