Solutii software pentru Administratia Publica, Custom software

AvanTaxROBOT

Ești aici: Home » Aministratia Publica » AvanTaxROBOT

 

SISTEM IVR PENTRU INFORMAREA CONTRIBUABILULUI PRIVIND CUANTUMUL TAXELOR SI IMPOZITELOR

Sistemul standard IVR propuse permite consultarea telefonica a obligatiilor de plata de catre contribuabili . Aceasta este posibila prin conexiunea software cu aplicatia de management al veniturilor din care va prelua datele referitoare la obligatiile de plata si este deschisa pentru integrare si cu alte produse similare.


SCENARIU STANDARD DE UTILIZARE

In momentul in care contribuabilul va apela numarul de telefon special alocat sistemului IVR, operatorul robotizat va raspunde cu un mesaj de intampinare personalizat si se solicita alegerea tipului de contribuabil: persoana fizica sau juridica.

 

Apoi, in etapa de autentificare, folosind tastatura, contribuabilul introduce CNP-ul sau codul unic de inregistrare (apoi codul alocat, daca este cazul) si va selecta una din optiunile din meniu corespunzatoare consultarii obligatiilor de plata pentru impozitul pe cladiri, teren, mijloace de transport, amenzi si alte obligatii sau totalul cumulat al acestora, sistemul va comunica verbal raspunsul la solicitari.

 

CAT DE SIGUR ESTE UN SISTEM IVR?

In aplicatia de taxe si impozite se pot aloca parole de acces pentru consultarea pe internet si similar se pot aloca optional coduri de acces (PIN) pentru consultarea prin telefon .

 

Pe baza CNP/CUI-ului si eventual a codului PIN, contribuabilul suna la un numar pus la dispozitie de institutie si poate afla obligatiile de plata in timp real, ca si prin internet, prin intermediul sistemului IVR.

 

In anumite situatii, pentru anumite grupe de persoane care isi exprima dorinta in acest sens, sistemul poate permite accesul la obligatiile de plata fara autentificare cu ajutorul codului PIN, aceasta facilitatea este indeosebi folosita de persoanele publice.

SCALABILITATE SI FLEXIBILITATE

Sistemului standard i se pot adauga si alte functionalitati specifice departamentului de relatii cu clientii.

Spre exemplu, contribuabilul poate fi informat referitor la acte necesare pentru obtinerea unui certificat de urbanism , pentru luarea in evidenta a unui autovehicul , obtinerea de adeverinte diverse sau alte informari punctuale care altfel ar fi necesitat deplasarea pana la sediul institutiei.

 

In functie de nevoi, sistemul poate fi scalat in sensul prin adaugarea unor functionalitati suplimentare. Pentru evitarea unui meniu stufos este recomandata alocarea pentru acestea a unei linii telefonice dedicate. In functie de necesitati, mesajele de intampinare pot fi personalizate cu ocazia Sarbatorilor de Craciun sau Paste.

 

 

 


  Waiting your calls

CARE SUNT AVANTAJELE IMPLEMENTARII UNUI SISTEM IVR?

ECONOMIE DE COSTURI

Prin folosirea sistemului, institutia dumneavoastra economiseste timp si costuri suplimentare cu resursele umane alocate pentru informarea in timp real a contribuabililor, reusind in acelasi timp sa ofere aceste informari prompt.

 

IMBUNATATIREA SERVICIILOR OFERITE

Sistemele IVR au avantajul de a oferi un raspuns prompt , creand senzatia apelantului ca apelul  dansului era asteptat, chiar daca la capatul celalalt este un sistem computerizat. Pentru a obtine raspunsul la o intrebare simpla  este preferabil un raspuns rapid de la un sistem IVR decat a astepta 10 minute pentru a fi preluat de un operator uman disponibil, sau  a efectua o deplasare la sediul institutiei.

 

DISPONIBILITATE 24/24, 7/7, 365/356

Sistemele IVR au avantajul de a oferi un raspuns prompt, creand senzatia apelantului ca apelul  dansului era asteptat, chiar daca la capatul celalalt este un sistem computerizat. Pentru a obtine raspunsul la o intrebare simpla  este preferabil un raspuns rapid de la un sistem IVR decat a astepta 10 minute pentru a fi preluat de un operator uman disponibil, sau  a efectua o deplasare la sediul institutiei.

IMAGINE PROFESIONALA A INSTITUTIEI

Un sistem IVR imbunatateste imaginea institutiei! In general, in trecut,  sistemele IVR erau  folosite doar de companiile foarte mari unde se impunea un grad inalt de profesionalism si eficienta in servicii de asistenta a clientilor, astazi costurile acestor sisteme sunt la o fractiune din costurile anterioare si implementarea unui sistem IVR pe langa promptitudine si eficienta in asistenta contribuabilului va conduce la asocierea institutiei dvs. cu seriozitatea companiilor mai sus mentionate.

 

ALTE AVANTAJE

Punerea in functiune a sistemului poate stimula venirea contribuabililor la ghiseu pentru completare CNP-ului (in cazul in care datele nu sunt completate) si „curatirea” bazei de date in vederea obtinerii unicitatii CNP-ului pentru integrarea datelor la nivelul institutiei.