Solutii software pentru Administratia Publica, Custom software

AvanTax

Ești aici: Home » Aministratia Publica » AvanTax

AVANTAX ESTE CEA MAI UTILIZATĂ SOLUȚIE PENTRU MANAGEMENTUL VENITURILOR

CIFRE

 

 

Am depășit deja pragurile de:

 

  • 100 de primării
  • 2200 de utilizatori activi
  • 1.000.000 de operații zilnice efectuate 
  • 2.500.000 roluri gestionate
  • 3.000.000.000 RON în obligații gestionate anual

 

FAPTE

 

Programul dvs scoate chitante ? Calculează impozitele pe teren ? 

Bineînțeles ca da.

Dar nu asta face diferența între soluțiile software pentru managementul veniturilor.

 

Atunci ce poate face diferența ?

 

  • Viteza – când aveți volume mari de date, nu puteți face compromisuri la timpul de raspuns
  • Experiență – nivelul cerințelor la care răspundem ne ajută sa acumulăm permanent
  • Fiabilitatea – siguranța în lucrul cu sume mari înseamnă siguranța dvs. financiară
  • Ușurința în utilizare – când doriți să aflați rapid o informație, organizarea interfeței vă ușurează munca
  • Gama de funcționalități – când veți descoperi câte puteți face vă veți da seama cum puteți economisiți timp
  • Suportul tehnic și serviciile oferite – când aveți o solicitare, trebuie să știți că vă puteți baza pe cineva
  • Adunarea informațiilor despre venituri din diferite surse – ca să nu mai munciți în plus
  • Capacitatea de colaborare cu alte departamente/instituții – devine o cerință din ce în ce mai acută prin prisma economiei de timp realizate

 

Căutând dincolo de aparențe, veți descoperi că AvanTax are un avans important din punct de vedere funcțional și arhitectural față de soluțiile clasice de taxe și impozite.

 

 

 

CARE SUNT AVANTAJELE PE CARE LE POT OBȚINE?

 

managementul__veniturilor_viteza

PERFORMANȚĂ ȘI FIABILITATE.

AvanTax este construit pe platforma Avansis – rod al activității de cercetare – dezvoltare inițiată în 2005 în cadrul Integrisoft Solutions ca răspuns la nevoia administrației publice de un software capabil să lucreze cu volume mari de date rapid, să fie stabil și în același timp flexibil pentru a acoperi o gamă largă de nevoi păstrând un cost de întreținere scăzut.

Rezultatul acestui efort se poate evalua chiar în București , unde 3 din 6 primării de sector au baze de date care depășesc 400.000 de roluri și nu își permit incidente care le-ar compromite imaginea în fața contribuabilului. Ei au început să folosească AvanTax de peste 5 ani – vă puteți imagina condiții mai dure pentru testat o soluție software de management al veniturilor ?


 

UȘURAREA  ACTIVITĂȚILOR UZUALE.

AvanTax reduce efortul de raportare, oferind cumulat pe toate secțiunile mai mult de 400 de rapoarte predefinite. Rapoartele atipice, ad-hoc, le puteți asambla folosind generatorul de rapoarte gratuit sau facilitatea de căutare și sortare multicriteriu, sau puteți apela la echipa de suport tehnic dedicat pentru nevoi mai complexe. Foarte important pentru timpul dvs., funcțiile sistemului care pot fi efectuate „în bloc” conțin opțiuni pentru realizarea automată a operațiunilor , folosind seturi de date și oferind criteriile și parametrii necesari (ex: emitere automată somații, calcul automat solduri, încasări executare/popriri, etc.). 

 

ACCES RAPID, INTUITIV ȘI FACIL  LA INFORMAȚIE.

AvanTax oferă într-o interfață web intuitivă facilități de căutare folosind criterii multiple, sortare, prelucrare și alte facilități avansate de afișare a datelor. Căutările se pot efectua în orice ecran (ex: imobile, plăți), iar folosirea link-urilor și a altor funcții web ușurează mult navigarea către informații relaționate (ex: de la imobil/plată la rol, de la rol la auto, etc.). De asemenea puteți exportă aceste date în formatul dorit Word, PDF sau Exce l. Principiul nostru de a structura și standardiza cât mai bine meniurile și interfețele, le conferă acestora un aspect îngrijit și bine organizat, rezultând un mod de lucru facil, cu un timp de învățare redus .

 

managementul_veniturilor_securitate

SECURITATE SUPERIOARĂ.

Accesul securizat se bazează pe drepturile de acces în funcție de atribuțiile utilizatorului, atribuții care pot definite în mod flexibil în etapa de instalare dar și oricând ulterior. Toate operațiunile efectuate în aplicație și toate stările unui rol/materie impozabilă sunt reținute cu ajutorul unui mecanism complex de gestiune a istoricului . Avantajul acestui mecanism este că dvs. veți avea un control complet , putând vizualiza în orice moment stările anterioare ale unui rol/materiei impozabile, puteți depista și corecta o eroare indiferent de etapa în care a survenit.

 

COLABORARE MAI BUNĂ.

AvanTax este una din componentele sistemul integrat Avansis, iar câteva avantaje oferite de existența în cadrul instituției a mai multor componente din acest sistem sunt următoarele:

 

  • AvanTax poate sincroniza datele legate de nomenclatura stradală cu aplicația colegilor de la urbanism, rezolvând diferențele în denumirile străzilor sau identificând numerele administrative nedeclarate la impozitare
  • Prin integrarea cu celelalte subsisteme puteți vizualiza într-un singur ecran toate informațiile despre o persoană
  • Puteți cumula toate veniturile (taxe, impozite, contracte, cote defalcate TVA, etc.) într-un singur sistem, apoi dintr-un singur click puteți corela situațiile de venituri cu cele din contabilitate
  • Colegii de la registrul agricol pot prelua terenurile din taxe, de asemenea se poate verifica corespondența cu suprafețele declarate la taxe 
  • În contextul în care aveți instalată o soluție GIS , sau alegeți soluția GIS oferită de Integrisoft, AvanTax vă oferă posibilitatea de a vizualiza datele specifice pe o hartă digitală interactivă , aducând un aport important în activitatea de planificare a colectării veniturilor și fundamentarea deciziilor


Tax2

 

 

ECONOMIE DE COSTURI ȘI TIMP, MOBILITATE.

AvanTax se instalează pe un server și accesul în aplicație se face de oriunde cu ajutorul unui browser web, această arhitectură având următoarele avantaje:

 

  • Merge la fel de bine și pe calculatoarele mai puțin performante, toți utilizatorii beneficiind de aceeași viteză de lucru întrucât prelucrările de date complexe se fac pe server
  • Adăugarea stațiilor noi nu mai presupune instalare și configurare, este suficientă conectarea în rețea
  •  Actualizările periodice ale aplicației nu sunt necesare decât pe server, astfel dvs. veți putea beneficia de ultimele versiuni ale aplicației fără a fi întrerupt din timpul de lucru
  • Defectarea stației de lucru nu mai este asociată cu pierderea datelor și reinstalarea aplicației, toate datele și personalizările dvs. fiind stocate pe server.
  • Accesul prin browser permite interacțiunea inclusiv de pe teren, de pe dispozitive mobile (laptop, PDA, tableta, etc.) 
  • Contribuabilii pot plăti online și pot consulta datele personale securizat

   

 

MOTIVE PENTRU A ALEGE INTEGRISOFT.

De 10 ani, construim împreună cu partenerii din peste 100 de primării cele mai bune soluții software pentru APL, printr-un proces organizat și constant de îmbunătățire continuă. Astfel dvs. veți beneficia de o aplicație matură, care în fiecare nouă versiune integrează:

 

  • cele mai bune funcționalități selectate din solicitările de dezvoltări personalizate primite de la parteneri
  • suite de noi rapoarte predefinite, a căror utilitate a fost deja probată 
  • fluxuri de lucru mai rapide și legături între aplicațiile Integrisoft, concepute pentru a vă ușura munca