Solutii software pentru Administratia Publica, Custom software

AvanPatrimoniu

Ești aici: Home » Aministratia Publica » AvanPatrimoniu

DE CE AM NEVOIE DE AvanPatrimoniu?

 

Cu instrumentele potrivite ați putea rezolva toate aceste sarcini chiar și în 10 minute!

 

 

 

AVANTAJE

gestiune_Patrimoniu_obiect_virtual_parc

 

FACILITĂȚI AVANSATE DE GESTIUNE A OBIECTELOR DE PATRIMONIU

Soluția oferă posibilitatea grupării la nivel logic a mai multor obiecte de patrimoniu într-un obiect compus virtual. Spre exemplificarea, putem asambla un obiect compus de tip parc incluzând parcele de teren, elemente de peisagistică, banci, alei etc.
Această grupare ne permite generarea unei evidențe la nivel de parc dar și evidența detaliată la nivel de UAT, pe un anume tip de obiect (spre exemplu spații verzi) în care intră și obiectele componente ale parcului.


Patrimoniu_retea  

INTEGRARE. AUTOMATIZARE.

Soluția oferă nativ și operații necesare interacției cu departamentul contabilitate cum ar fi: calculul automat al amortizării și desfășurătorul acestuia, generarea automată a numărului de inventar, casarea obiectului de patrimoniu . Permite adăugarea informației de localizare pe o hartă interactivă a obiectelor de patrimoniu după adresă sau coordonate GPS. Aplicația permite înregistrarea, regăsirea și vizualizarea documentelor în format electronic, atașate fișei unui obiect de patrimoniu. Se pot atașa documente cadastrale, contracte, PV recepție sau chiar filme și poze.

  Patrimoniu_raportare

ACCES RAPID, INTUITIV ȘI FACIL  LA INFORMAȚIE.

AvanTax oferă într-o interfață web intuitivă facilități de căutare folosind criterii multiple, sortare, prelucrare și alte facilități avansate de afișare a datelor. Căutările se pot efectua în orice ecran (ex: imobile, plăți), iar folosirea link-urilor și a altor funcții web ușurează mult navigarea către informații relaționate (ex: de la imobil/plată la rol, de la rol la auto, etc.).

  

UNELTE AVANSATE PENTRU RAPORTARE.

Cu ajutorul aplicație rapoartele se generează instantaneu și confortabil. Dvs. având certitudinea completitudinii și corectitudinii informațiilor cuprinse cât și a modului de calcul. Aplicația permite interogări în baza de date folosind filtre multiple și căutări în cascadă, dar și funcționalități avansate cum ar fi construcția personalizată, interactivă a rapoartelor cu facilități avansate de drill-down. De asemenea puteți exportă aceste date în formatul dorit Word, PDF sau Excel, dvs. având la dispoziție un set de unelte care vor face activitatea de raportare o joacă.  

 

SOLUȚIE COMPLETĂ

Din punct de vedere funcțional vă oferim un instrument care acoperă complet operațiunile specifice, dar și un mod de lucru care relaționează fluxurile și operațiunile, fiind un suport avansat pentru utilizator, iar din punct de vedere managerial un important instrument decizional care funnizează și sintetizează informații rapid și cât se poate de exact.

 

VALIDARE AUTOMATĂ A DATELOR INTRODUSE

Soluția validează automat datele introduse din punct de vedere al consistenței, coerenței și conformității eliminând riscurile de introducere și prelucrare eronată sau dublaj în baza de date, aplicația nu vă lasă să greșiți! 

 

SIGURANȚĂ ÎN UTILIZARE .

Aplicația este securizată, minimizează erorile de operare printr-un sistem de validări automate, oferă un istoric al acțiunilor dar și al actualizărilor stărilor și caracteristicilor unui obiect, suportă definirea de roluri personalizate și conturi pentru fiecare utilizator.

 

BENEFICII

CONFORT. ERGONOMIE.SUPORT

Confortul și siguranța dvs. în utilizare a dvs. sunt aspecte cheie de care am ținut cont în etapa de construcție a aplicației. Astfel dvs veți beneficia de ergonomie și ușurință în utilizare, suport proactiv, ghidaj și automatizare a sarcinilor uzuale repetitive, control deplin al drepturilor de acces al informații și al operațiilor desfașurate prin intermediul aplicației.

Patrimoniu_relax

 

TIMP. UNELTE PENTRU O GESTIONARE FINANCIARĂ MAI EFICIENTĂ

Presiunea activităților critice dispare și veți avea timp pentru o mai bună organizare cu ajutorul suportului inteligent de raportare și sintetizare integrat în aplicație. Aceasta poate avea rezultate în importante economii de bani sau pot spori veniturile  printr-o mai bună gospodărire a patrimoniului existent.

Patrimoniu_gestionare_financiara_eficienta

VIZIUNE. CONTROL SUPERIOR

Sistemul de organizare coerent alături de disponibilitatea instantanee a informației, indiferent de sursa intra sau extra-departamentală, vă oferă o viziune în timp real a situației și un control superior al activității și resurselor.

 

Patrimoniu_control

 

 

MOTIVE PENTRU A ALEGE INTEGRISOFT.

De 10 ani, construim împreună cu partenerii din peste 100 de primării cele mai bune soluții software pentru APL, printr-un proces organizat și constant de îmbunătățire continuă. Astfel dvs. veți beneficia de o aplicație matură, care în fiecare nouă versiune integrează:

  • cele mai bune funcționalități selectate din solicitările de dezvoltări personalizate primite de la parteneri
  • suite de noi rapoarte predefinite, a căror utilitate a fost deja probată 
  • fluxuri de lucru mai rapide și legături între aplicațiile Integrisoft, concepute pentru a vă ușura munca