Avan Manager – managementul resurselor organizației
CE ESTE AVANMANAGER ?
AvanManager este un modul suport din sistemul integrat Avansis orientat către extragerea și sintetizarea informațiilor din celelalte module Avansis implementate în cadrul instituției calculând automat indicatori predefiniți și furnizând informația sub forma grafică.
AvanManager este panoul de bord atât de necesar managerilor care vor sa vadă totul dintr-o privire pentru a putea lua în timp util cele mai bune decizii pentru organizația din care fac parte.
DE CE AM NEVOIE DE AVANMANAGER?
- Care este gradul de încasare al obligațiilor? Care este taxa cu cel mai mic grad de încasare?
- Câți restanțieri aveți?
- Care este valoarea restantelor si care este ponderea fiecărei taxe in restante?
- Care este valoarea medie a restantelor/rol ?
- Care este volumul încasărilor în trimestrul I 2012, comparativ cu trimestrul I 2011?
- Care este componența încasărilor, ce taxe au ponderea cea mai mare și care este aceasta?
- Câte certificate fiscale se emit într-o săptămâna pe PF?
- Câte imobile aveți cu terenuri? Dar cu clădiri?
- Câte prestații sociale se executa într-o anumita luna?
- Câte este volumul prestațiilor sociale, pe fiecare tip, în luna august?
- Câte dosare noi de asistenta sociala au fost înregistrate în ultima luna?
- Câte documente intră zilnic în instituție și Care este cel mai frecvent tip de document înregistrat ?
-
Care este durata medie de procesare a unei cereri de urbanism?
Cu instrumentele potrivite se poate afla toate aceste informații chiar și în 10 minute!
Componente
SET-UP
Aici se definesc indicatorii de performanță cu dimensiunile aferente, se stabilesc valorile de referință, se setează alertele și se definesc intervalele de calcul automat.
TABLOU DE BORD
Afișează sintetizat valorile indicatorilor aleși anterior defalcați pe dimensiuni. Forma de afișare permite filtrarea datelor, vizualizarea evoluției grafice în timp a indicatorilor și comparații ale valorilor pe intervale.
ADMINISTRARE
Permite emiterea rapoartelor periodice catre INS precum si asamblarea in functie de nevoi, de rapoarte ad-hoc (ex: lista autorizatii expirate).
SECURITATE, ACCES
Permite administrarea constantelor si nomenclatoarelor aplicatiei.
Avantaje
AvanManager este un produs conceput EXCLUSIV pentru APL!
Este un produs de business intelligence, unic in piata, care ofera decidentilor (sefi de departamente, viceprimari, primari) si membrilor echipei acestora, un instrument eficient de definire si urmarire a unor indicatori de performanta (KPI) legat de activitatea organizatiei si cea personala.
Concret, putem alege care sunt criteriile pe care ne putem baza pentru a masura nivelul de performanta in diferite domenii, pentru ca apoi sa le urmarim mai usor si mai repede, in diferite forme. De exemplu, pentru o primarie ar putea fi urmarit permanent gradul de colectare a debitelor, in timp ce pentru o companie privata poate fi interesanta valoarea incasarilor/agent vanzare, ori suma/vechimea debitelor neincasate.
Avand o solutie software de management al resurselor dedicata APL veti beneficia de urmatoarele:
- economisiti timp si resurse – dureaza ca cineva sa faca un raport si informatiile se afla mai greu
- dispuneti de informatii corecte in orice moment – prelucrarea datelor de catre o persoana poate duce la interpretari si/sau scapari
- capacitatea de analiza structurala, comparativa si evolutiva va permite sa identificati si sa va concentrati eforturile pe acele arii care produc cel mai mare efect
- aveti timp de reactie si predictie prin sistemul de alerte