Solutii software pentru Administratia Publica, Custom software

INCREDIS CRM

Ești aici: Home » INCREDIS CRM


De ce am nevoie de INCREDIS CRM?

INCREDIS CRM este o soluţie completă pentru managementul activităţii de vânzări, leadurilor, contractelor şi proiectelor. Folosind INCREDIS CRM puteţi optimiza activitatea de vânzări prin intermediul unor unelte integrate de planificare şi analiză avansată, incluzând alerte automate şi reprezentare vizuală a fluxului de vânzări.

 

 

  • Cum performează fiecare membru din echipa ta?

  • Ai acces pe teren la istoricul unui lead?

  • Un CRM cu adevarat folositor este si simplu de utilizat!

 

 

Care ar fi impactul implementării Incredis CRM în organizația dvs.?

Nivel operațional

  • viziune integrată a istoricului per lead şi per client
  • accesul în timp real pe telefonul mobil la datele necesare procesului de vânzări (activităţi, alerte, istoricul leadului)

  • oferirea unei experienţe consistente clientului in relaţia cu compania

  • consolidarea activităţilor la nivelul intregii echipe 

 

Nivel managerial

  • reprezentare grafică avansată, în timp real, asupra activităţii echipei de vânzări. Astfel veţi avea un reper major în misiunea de atingere a targetului prin posibilitatea de a lua măsuri corective imediat pe baza rapoartelor din tabloul de bord.

  • îmbunătăţirea eficienţei forţei de vânzări prin functionalităţi de planificare avansată a activităţii şi alerte automate.

.

Facilități cheie

  • integrare cu orice sistem informatic existent
  • implementare şi punere în funcţiune rapidă
  •  uşurinţă în utilizare
  •  tablou de bord vizual avansat
  • raportare avansată integrativă
  •  acces de pe dispozitive mobile
  • suport tehnic complet
  • servicii de personalizare a soluţiei
  • alertare automată în avans pentru taskuri, încasări şi livrări 

.

 

 

 

Module Incredis CRM